7 oktober 2014

Review | Fish Eye Lens van de HEMA

Vandaag heb ik voor jullie een review van één van de 'Blijmakers' van de HEMA!
Ik heb namelijk een review van de Fish Eye Lens!

Misschien hadden jullie het al gezien, maar als je nu de HEMA in loopt, dan kom je veel nieuwe dingen tegen. Onder andere de spullen in de categorie 'Blijmakers', dit vind ik de leukste categorie.
Hier kan je eigenlijk alle cadeautjes vinden voor december of voor een verjaardag. Zelfs als je geen idee hebt wat je iemand cadeau kan doen, kijk dan eens bij de 'Blijmakers' van de HEMA.

Maar mijn review gaat over de Fish Eye Lens, die maar €4 kostte. Ja je lees het goed €4!!
Dat is natuurlijk geen geld en ik wilde dit product even voor jullie testen, want ja ik ben nu eenmaal dol op het maken van foto's!


Zo kan je hem vinden in de winkel, een klein doosje met een lens erin. Het is echt een verrassing van de 'Blijmakers' want wie had er nou verwacht dat de HEMA met een Fish Eye Lens  zou komen, die je op je smartphone kan gebruiken?


Het zit goed verpakt, als wat ik een groot voordeel vind is, dat je tijdens het openmaken niet alles overal hebt liggen. De kleine dingetjes zijn verpakt in een zakje waardoor je het makkelijk kan openmaken zonder dat er overal dingetjes komen te liggen. Ook zit er een duidelijke gebruiksaanwijzing bij! Erg handig!


In het zakje zitten:

  • Drie magneten in de vorm van een ring, die kan je makkelijk op je smartphone plakken.
  • Een magneet aan een 'touwtje'  die je op de achterkant van de lens kan doen als je hem mee wilt nemen. Voor bescherming van de lens.
  • Zwart beschermkapje voor de voorkant van de lens, zo kan je hem goed, makkelijk en veilig meenemen. 
  • En dan natuurlijk de Fish Eye Lens zelf!


Ik heb zelf een Iphone4S, maar je kan natuurlijk alle smartphone gebruiken die je wilt. Je kan gemakkelijk het magneetje op je telefoon plakken. Als je hem eraf haalt heb je niet van die vieze resten op je telefoon, wat ik persoonlijk nog wel belangrijk vind. Ik kan me er echt aan storen als er daarom een vlek op mijn mobiel komt. Zoals je hierboven kan zien heb ik het magneetje aan de achterkant geplakt over mijn lens heen. Ik heb hem ook aan de voorkant gebruikt, zodat ik hem ook bij de voorcamera kan gebruiken. Dit heb ik ook gedaan, want als je een hoesje op je mobiel hebt, de magneet niet meer werkt.


Zo ziet de lens eruit op mijn mobiel! Ik vind het echt geweldig en je kan er echt grappige foto's mee maken! Het is makkelijk om de lens erop te zetten en eraf te halen. Ik heb nu de Fish Eye Lens elke keer in mijn tas zitten, dan kan ik hem op ieder moment tevoorschijn halen! Erg leuk!
Hieronder laat ik even zien welke foto's ik ermee heb gemaakt!


Hiermee lijkt het net alsof ik vlieg!


Deze foto heb ik gemaakt tijdens het rijden op de scooter! Erg leuk, want je krijgt natuurlijk veel meer in beeld!

Misschien had je het al gemerkt, maar ik ben erg enthousiast over de Fish Eye Lens!
Je krijgt echt enorm veel voor maar €4,  dat had ik zeker niet verwacht! 
Het is ook leuk om dit cadeau te doen, omdat het op iedere telefoon kan!
Dus het is zeker een leuke 'Blijmaker' 

Q: Heb jij al kennis gemaakt met de 'Blijmakers' van de HEMA?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten