6 oktober 2014

Photo Dairy #46

Vandaag is het maandag, dus het is weer tijd voor een Photo Dairy!
Een nieuw begin van de week, begint bij mij met een heerlijke terugblik op de week ervoor.
Ik heb aardig wat foto's gemaakt, dus ik ga maar snel beginnen!

Maandag



Ik hoefde maandag niet te werken, een beetje jammer, maar daar is weinig aan te doen. Het is wel belangrijk om altijd te blijven lachen! In het midden ben ik de Fish Eye Lens van de HEMA aan het testen, wat grappig en super leuk! Ik ben bezig met een artikel voor de HEMA, dus misschien zie je dat wel voorbij komen. Omdat ik even tijd voor mezelf nodig had, heb ik even de tijd genomen voor een maskertje. Mijn huid was daar ook ontzettend aan toe, ik had overal puistjes en bultjes..misschien was dat een TMI-momentje.

Dinsdag

Vandaag was ik ook een dagje vrij, het klinkt voor andere misschien heel leuk, maar het is echt balen om zoveel thuis te zitten. Ik heb echt het idee dat de muren op mijn af komen. Daarom ben ik in de ochtend maar gaan sporten, want dat doe ik nog steeds 2x in de week! Op dat moment moet ik me er echt toe zetten, als ik klaar ben dan word ik daar helemaal vrolijk van. Dan heb ik voor mij gevoel een goed doel behaald! In de avond heb ik heerlijk sushi gegeten! Het was best een hoop, maar ik heb alles opgegeten! Ik ben ook wel een beetje een sushi-monster!

Woensdag


Vandaag mocht ik eindelijk werken, ook al was het een ochtend, het is fijn om weer voor de klas te staan. In de middag ging ik met Sara naar Garderen om een scooter te huren! We hebben daar een vlog van gemaakt, die kan je zien als je hier klikt!

Donderdag


Woensdag waren Sara en ik na het scooter rijden nog uit eten geweest. Ik had daar een enorme pannenkoek, die ik echt niet meer op kon. Ik vond het zo zonde dat ik had gevraagd of ik hem mee mocht nemen en dat kon. Dus ik heb vanmiddag die heerlijke pannenkoek verder op gegeten. Als avond eten heb ik voor het eerst andijvestampot gemaakt. Het was na mijn mening goed gelukt en ik heb er twee dagen van gegeten. Het was vandaag even een food-instagram haha!

Vrijdag

Vandaag begon ik de dag met even lekker de tijd te nemen op me op te maken. Soms is het even fijn om zo rustig wakker te worden en lekker je make-up te doen. Helaas hoefde ik weer niet te werken, maar wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen! Daarom was het even selfie-time!


Zaterdag

In de middag waren mijn moeder en ik naar Arnhem gegaan en hebben daar nog even geshopt voor mijn verjaardag! Ik heb hele leuke dingen gekocht, waar binnenkort een shoplog van online komt! Daarna had ik die avond een verjaardag dus ik wilde weer eens mijn leuke hakken aan. Dat gaat nu weer nu het weer een stuk beter gaat met mijn knieĆ«n 

Zondag


Vanochtend heb ik mezelf naar de sportschool gesleept en heb ik hard me best gedaan. Wel was ik aardig gesloopt! Vooral nu ik dit aan het typen ben..pff! Wel heb ik nog een heerlijke vegetarische pizza gemaakt, ben er best wel een beetje trots op haha. Ook smaakte hij prima!

Volgende week is er weer een nieuwe week met nieuwe kansen, hopelijk kan ik meer werken dan ik de afgelopen week heb gedaan, maar dat zullen we vanzelf zien.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden dat ik jullie op de hoogte houd van hoe mijn leven eruit ziet.

Q: Hoe was jullie weekend?

Liefs,
Silvia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten