10 september 2014

Review | P2 Volume Gloss 010 Little Princess




Vandaag heb ik voor jullie een review van een nog zomers nagellakje.
Ik twijfelde of die nu nog kon, maar met het mooie weer dat eraan komt heb ik me nagels weer lekker zomers gelakt.
Het gaat om de nagellak van het merk P2, wat ik bij de DM heb gekocht in Duitsland.
Het is een Volume Gloss lak met als naam 010 Little Princess, en is dan ook baby roze!


Het is een heel lief zoet kleurtje, alsof je je nagels lakt in pure onschuld haha.
Dat vond ik even mooi klinken!
Ik heb één keer eerder een lakje van P2 gehad, waar ik erg tevreden over was.
Ook een Volume Gloss nagellak, maar aan het Volume Gloss merk ik weinig.
Het is in mijn ogen een doodgewone nagellak.



Het kwastje is lekker breed, waardoor je makkelijk kan lakken. Dat vind ik echt een voordeel.
Wat ook nog een praktisch voordeel is, is dat het potje vierkant is. Sommige potjes zijn rechthoekig en als ik mijn nagels op de bank lak, kunnen ze weleens neigen om te vallen. Nou dat is met dit potje niet voor elkaar te krijgen. Lekker praktisch, daar houd ik van.


Wat voor de rest nogal belangrijk is voor een nagellak is de dekking. Deze kleur moet je zeker wel met twee laagjes aanbrengen, maar dat is meestal met een nagellak zeker in z'n lichte kleur. Wel vind ik de dekking goed! Het is wel belangrijk om niet te dik de nagellak aan te brengen, want dat wordt de tweede laag echt lelijk. Dunne laagjes en dan dekt hij zeker binnen twee laagjes!

De kleur is nog lekker zoetsappig en voor mijn idee een beetje de laatste keer voordat de herfst echt komt. Dus nu nog maar even van deze kleuren genieten, want in het najaar dan draag is toch donkerdere kleuren.

Mijn conclusie over deze nagellak is dat ik hem van goede kwaliteit vind, want de meeste lichte kleuren dekken niet mooi en deze wel. Ook vind ik hem fijn lakken en is hij lekker praktisch, dus kom je een keer in Duitsland, stap dan zeker de DM binnen. Niet alleen voor de nagellak van P2, maar voor veel meer leuks. Duitsland is tenslotte met veel dingen goedkoper, dus zeker het kijkje nemen waard!

Q: Wat vind jij van deze nagellak?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten