20 augustus 2014

Review | Essence - 170 Bejios de Brazil - 146 That's what I mint - 172 Splash!

Vandaag heb ik voor jullie een review van drie nagellakjes van Essence.
Ik heb ervoor gekozen om er drie nagellakjes in één artikel te doen, omdat het anders wel een saai artikel wordt.
Ik ben namelijk zeer tevreden over de nagellak van de Essence en om elke keer het zelfde te schrijven met een andere kleur leek me ook niet echt leuk!

Ik heb gekozen voor drie kleuren en dit zijn ze:


V.l.n.r: 170 Bejios de Brazil - 172 Splash! - 146 That's what I mint

Het zijn koele kleuren en de laatste tijd ben ik helemaal van de kleuren groen/blauw op mijn nagels. Dit zijn dus ook echt kleuren waar ik van hou en die ik overal mee combineer.
Ik zeg namelijk altijd dat groen en blauw nergens mee vloeken, ik vind ze gewoon goed te combineren!

Ik weet dat de 146 That's what I mint uit het assortiment gaat, deze is nu dus te koop met een korting van 50%. Ik zou zeggen, sla je slag!


170 Bejios de Brazil









Om te beginnen start ik met de 170 Bejios de Brazil, omdat groen mijn lievelingskleur is. Ik ben zo dol op groen, ik heb ook precies z'n kleur groene tas. Ik ben best een poos opzoek geweest naar de juiste kleur groen, want ja ik heb ook aardig was miskopen in deze kleur. Dit is de perfect groen, groene kleur.

Hij dekt erg mooi en dat binnen twee laagjes. Dat merk ik bij meer nagelakjes van het merk Essence, dat hij het mooiste is na twee keer lakken.

Ik ben helemaal dol op deze kleur, ik denk dat ik deze ook vaak zal dragen! Want zoals ik net als zei, groen dat vloekt nergens bij!









172 Splash!









Dit is ook echt een super mooie kleur, toen ik deze zag staan kon ik hem niet laten liggen. Ik vind het echt een mooie kleur om op je tenen te dragen als je aan het zwembad ligt, een mooi zomerse kleur.
Het is ook even wat anders dan roze en rood, dat is ook één van de redenen waarom deze me zo aanspreekt.
De kleur is super mooi en ik kan er echt lang naar kijken, dat komt zeker door de metallic glans!
Het is een mooie groen/blauwe kleur en ja dat is toch wat me de laatste tijd erg aanspreekt, vandaar ook deze nagellakjes!

Ook deze nagellak is het mooiste als je hem in twee lagen aanbrengt.
Dit is zeker een aanrader en zeker niet alleen voor de zomer!
















146 That's what I mint





Wauw, ja hier ben ik ook zeer over te spreken. Meestal met deze lichte kleuren is de dekking minder. Maar ook deze nagellak heeft maar twee laagjes nodig voor een perfecte dekking.

Wat ik ook erg leuk vind aan de nagellak van Essence is de namen. Het is gewoon leuk, omdat je ze makkelijk onthoud. Dit komt denk ik door de leuke woordspelingen die ze gebruiken. Maar het is ook handig als je in de winkel staat, want als ik kijk naar de naam dan weet ik zeker of ik hem wel of niet heb.

Deze kleur vind ik echt erg mooi, want ja het is ook weer een mooie kleur 'groen' . Het is wel mint groen, maar ik ben sowieso fan van alles wat groen is, ook mint!

Toen ik zag dat deze nagellak 50% korting had, moest ik hem hebben. Het is jammer dat deze uit het assortiment gaat, maar het is wel te begrijpen. Ik vind mint toch een lente/zomer kleur. Maar ik houd daar zelf niet zoveel rekening mee, want als ik in de winter mintgroen wil op doen, dan doe ik dat. Maar meestal pak ik dan toch de wat donkerdere kleuren.












 Ik ben erg benieuwd welke nagellak jullie het mooiste vinden van deze drie. En ik ben natuurlijk nieuwsgierig hoe jullie het vonden dat ik drie nagellakjes heb gereviewd i.p.v. één. Ik denk namelijk dat dit een beter artikel is met meer inhoud dan dat één nagellak had gedaan.

Q: Welke nagellak vind jij het mooiste?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten