24 augustus 2014

Review | 6 in 1 Essence nail candies - 02 Always in my mint / 07 Marshfellows

Vandaag heb ik een review van weer twee nagellakjes van het merk Essence.
Ik ben helemaal weer into de nagellak!

Ik heb al een keer eerder geschreven over de 6 in 1 nagellak, deze kan je hier lezen.
Ik was erg tevreden met de nagellak, vooral op de tenen, maar na het reviewen van deze nagellakjes ben ik toch ergens achter gekomen.

Ik zal nog even terug komen waar de nagellak voor staat, want 6 in 1 is toch best bijzonder.
Deze nagellak beloofd de nagel sterker te maken, te beschermen, ribbeltjes op te vullen, snel droogt, een fruitig luchtje en een glanzende laag.
Dat is best een hoop natuurlijk, maar maakt deze nagellak dat ook waar?



 Dit is de nagellak 07 Marshfellows en ook deze nagellak is geweldig voor op je tenen. Het is een basic kleur die overal bij staat en voor mijn idee ook echt de nagel voed. Ik gebruik onder deze nagellak geen base coat omdat deze nagellak beloofd goed voor mijn nagels te zijn.
Dit vind ik toch zeker een voordeel, vooral bij de tenen, want dan hoef je niet zo lang te wachten.

Ik heb deze nagellak een poos op mijn tenen gehad en van wat hij beloofd komt bij veel waar. Hij ruikt lekker fruitig, je krijgt een glanzende laag, hij droogt snel en hij maakt na mijn idee mijn nagel ook sterker. Ik kan niet echt zeggen of deze nagellak mijn nagel beschermt of ribbeltjes opvult, maar als de nagel 4 van de 6 dingen al wel doet vind ik het al best wat!


Dit is de nagellak 02 Always in my mint. Weer heeft Essence leuke namen bedacht voor de nagellak, dat heeft natuurlijk alweer een pluspunt!

Ook bij deze nagellak ben ik tevreden over wat de nagellak beloofd, maar de geur vind ik persoonlijk minder fijn. Deze is niet heel fruitig, maar meer chemisch. Dit had ik bij de andere nagellakjes niet.

Maar deze nagellak droogt ook erg snel en geeft na mijn idee ook sterke nagels. Alleen had ik van deze nagellak toch nog iets meer verwacht.
De andere nagellak hadden van zichzelf al een basic kleurtje, dus had ik ook niet verwacht dat er een kleurtje zou komen. Bij deze nagellak zou ik wel een kleurtje verwachten. Een beetje een mint kleurtje, maar helaas die hoop kwam niet uit. De nagellakjes uit deze serie hebben allemaal dezelfde kleur?! Alleen de geur is anders, het is allemaal gewoon een basic kleur.






Ik heb daarom ook maar één foto gemaakt, want allebei de nagellakjes hadden deze kleur. Een beetje een wit/lichte kleur met een niet zo goede dekking.

Maar ik vind deze lakjes wel nog steeds erg mooi op de tenen. Ze geven net een beetje extra voor je nagels. Toch zou ik deze nagellak niet op mijn handen dragen, want daarvoor zijn ze niet 'goed' genoeg.
In ieder geval deze 2 niet, helaas.



Misschien komt het ook omdat ik andere verwachtingen had van de nagellak, maar als je een nagellak in de kleur mint pakt, dan verwacht je toch een beetje een mint kleur?!

Q: Wat vinden jullie van de Nail Candies van Essence?

Liefs,

Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten