25 augustus 2014

Photo Dairy #40

Het is weer maandag, dus het is tijd voor een Photo Dairy!
Het is alweer de 40ste keer dat ik een Photo Dairy, de tijd vliegt echt!
Ik vind het leuk om een Photo Dairy te maken, omdat ik dan kan terugkijken op mijn week.
Dan besef ik wat ik allemaal gedaan heb, ook deze week heb ik weer een leuke week om op terug te kijken!


Zondag:


Ik had even heerlijk me-time en wilde weer even mijn nagels lakken. Ik heb inmiddels zoveel nagellak, dat ik even was vergeten hoe mooi dit lakje was van Kiko! Het is een matte nagellak, waarin je mooi de structuur kan zien!

Ik had mijn nagels gelakt en ik was spontaan weer verliefd op deze nagellak, vooral omdat die zo snel droogt!
Omdat hier nog steeds de winkels niet open zijn op zondag, hebben we wel eens het probleem dat we vergeten boodschappen te doen voor zondag. Ja, dan is het echt weer een moment van oeps... en nu?

Nou, dan kijk ik me moeder heel lief aan en gaan we gourmetten! Ja haha, gelukkig had mijn moeder nog genoeg eten in de vriezer liggen en waren wij welkom om lekker te eten!
Daarna ging ik me klaar maken voor een gezellig avondje met Dionne, want die hadden we een te lange tijd niet gehad! Ik heb even mijn haar ingevlochten en ik was wel tevreden met het resultaat, dus dan moet er natuurlijk een foto op Instagram!
Een gezellig avondje met Dionne, een bitterballetje en wit wijntje en lekker kletsen!


















Maandag:

Maandag was het niet echt mooi weer, daarom gingen wij maar even op pad. We hebben tenslotte nog vakantie en dan is het wel leuk om wat te gaan doen. Nu besloten we naar Oberhausen te gaan, waar je heel goed overdekt kan winkelen. Nou wat wil je nog meer, vooral met het slechte weer.

Het was een super mooi winkelcentrum, CentrO genaamd. Hier kan je echt alles, maar dan ook echt alles kopen. Ze hebben leuke winkels en ook winkels die je hier niet hebt. Dus je komt echt voor iets 'nieuws'. Je kan er ook nog goed eten, maar dan moet je wel even geld gepind hebben, want je kan niet overal pinnen.
Wat je daar ook heb is Dunkin' Donuts en als er iets lekker is dan zijn het de Donuts van Dunkin' Donuts! Goddelijk! 

Ik heb nog nooit zulke lekkere donuts gegeten, dus als je een Dunkin' Donuts zou ik zeker een aantal donuts halen.













Dinsdag:


 Ja ik had me vakantie gevoel echt helemaal, want ik had me pas in de middag aangekleed. Eigenlijk vind ik het zonde van mijn dag, maar  volgens mij had ik het gewoon een beetje nodig om een dagje te lanterfanten!

Ik heb de rest van de dag ook niet veel gedaan, maar o wat was het lekker om een dag helemaal te niksen!
Wat ga je doen als je de hele dag niks doet, juist Youtuben! Ik maak er gewoon een werkwoord van, want voor mij is het echt een heerlijke bezigheid!
















Woensdag:


Woensdag had ik niet echt ergens zin in, maar ik moest naar de fysio. Ja, dat soort momenten vind ik echt vrijwillig verplicht. Je hebt er geen zin in, maar het is toch beter als je het doet. Maar niemand kan je dwingen. 
Gelukkig ging het goed en krijg ik volgende week nog meer oefeningen, dus waarschijnlijk ook meer spierpijn. 

Deze selfie had ik gemaakt toen ik terug kwam en in mijn comfy kleding, mijn haar in een knot en geen make-up op. Want ja zo ziet iedereen er ook wel eens uit!







Donderdag:


Ik wilde weer eens mijn ontbijt met jullie delen, want dat had ik voor mijn gevoel lang niet meer gedaan. 
Ik heb wel eens een week lang mijn ontbijt met jullie gedeeld en toen kwam ik er dus achter dat elk ontbijt vol chocolade zat. Oeps, het is dus voor mij ook een eyeopener geweest. 
Als jullie het leuk vinden om weer eens een week mijn ontbijt te zien, laat het dan even weten hier in de reacties.










Vrijdag:


Vrijdagavond was de openingsavond van de Heidenweek. Dat betekend hier een week lang feest! We gingen met heel de vriendengroep naar de opening en daarvoor moest ik natuurlijk wel een selfie maken!
Het was een zeer geslaagd feest!















Zaterdag:


Vandaag had mijn lieve vriend lekker spaghetti voor mij gemaakt. We hebben heerlijk gesmuld!
Dit moest ik natuurlijk ook even delen op Instagram.
Zaterdag was dag 2 van de Heidenweek, dat betekend dus feesten! Dat heb ik zeker gedaan met mijn gezellige vriendinnen! Wat was het een super avond en wat hebben we gelachen!
Dit is zeker voor herhaling vatbaar.
















Nu ik dit typ, op zondag, heb ik lekker het huis schoongemaakt en heb ik een joggingbroekendag.
De rest van de Heidenweek gaan we zeker vieren!

Q: Hoe was jullie week?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten