22 augustus 2014

Review | 07 Natural Beauty - lipstick

Vandaag heb ik een review over een lipstick van Essence, ja je leest het goed.
Weer een lipstick van Essence! Ja ik begin er aardig fan van te worden.
Ik ben dol op de budget lipsticks en de kwaliteit ervan!


Nu gaat de review om 07 Natural Beauty. De naam zegt het natuurlijk al, maar het is een Natural Beauty. Ik ben dol op kleuren die je dagelijks kan dragen en ja in theorie kan je dat met alle kleuren.
Maar ik vind het wel fijn als ik voor de klas sta dat het mooi is maar niet te opvallend.
Ik zou namelijk niet zo snel met knalrode lippen voor de klas staan, terwijl ik het in mijn dagelijkse leven verder wel zou dragen. Daarom vind ik deze lipstick geweldig! Het geeft je look net wat meer en het is niet overdreven aanwezig.


Als ik kijk naar het product dan ben ik helemaal weg van het design, basic en mooi. Dit vond ik natuurlijk al bij de andere, maar dit nodigde mij wel uit om meer kleuren uit te proberen. Nu kon ik proberen wat mij stond, voor een niet al te hoge prijs en kan ik kijken of het wat voor mij is.
Nou dat is deze lipstick wel hoor, want hij is ook nog lekker romig. Hierdoor zit hij mooi en geeft hij een verzorgend gevoel op mijn lippen. Mijn lippen zijn er zacht door en ogen meer gehydrateerd.


Hierboven kan je zien hoe de lipstick staat, een mooie natuurlijk kleur. Het is een 'my-lips-but-better-colour'  Ik ben er helemaal fan van, want deze lipstick kan werkelijk overal bij. Dit is dus een kleur die altijd in mijn tas moet zitten en die ik op elk moment dat ik denk dat ik hem nodig heb, kan pakken. Een echte vakantieganger, want ja dan wil je ook geen 20 lipstick meenemen, dan kan alleen deze ene Natural Beauty mee!

Q: Wat vind jij van deze lipstick?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten