8 juli 2014

Vaseline Spray & Go Body Moisturiser

Vandaag heb ik voor jullie een review van de Vaseline Spray&Go Body Moisturiser.
Ik dacht in eerste instantie dat dit een hype was, die wel weer over zou waaien.
Maar nu ik hem aan het testen ben, ben ik best onder de indruk!


Er zijn een paar voordelen van deze Vaseline Spray&Go. De eerste is dat de bodyspray snel intrekt, net zoals op de reclame. Het doet ook echt wat hij beloofd en dat had ik zeker niet verwacht. Op de reclame zag ik ook dat ze met de bus ondersteboven spuiten, ook hier dacht ik weer bij 'o dat is vast een loze belofte' Maar ook dit klopt. Super handig met het insprayen van je benen, want ik ben zo klunzig!
Kortom, dit product komt zijn belofte na! Dit vind ik al enorm belangrijk! Go Vaseline! Haha


Wat ik ook een groot voordeel vind (ja, we zijn nog niet klaar) is de dop. Of ja, eigenlijk 'geen' dop.
Ik ben altijd doppen van mijn sprays of andere producten kwijt, maar dit werkt op een schuif-manier. Nu kan ik de dop niet verliezen. Ook gaat die door middel van het schuiven op slot, zodat je hem makkelijk mee zou kunnen nemen. Niet dat ik een bodyspray in mijn tas zal doen, maar op vakantie is het heel handig. Dan gaat deze niet open in je koffer!

En dan als laatste voordeel, hij brengt subtiel aan. Je spuit niet meteen je hele arm vol, maar er komt precies genoeg uit.


Wat ik vind van de bodyspray zelf is heel positief. Mijn huid word goed gehydrateerd en het is makkelijk aan te brengen. Wat ik op dit moment wel extra fijn vind, aangezien ik nog steeds op krukken loop.
De geur van de spray is zo lekker, het ruikt zomers en het blijft lekker hangen. Niet overdreven, maar soms met een beweging komt die heerlijke zomerse geur terug.

Kortom: ik ben echt heel blij met het product en ik wil zeker meerdere geuren gaan uitproberen.
Je kan hem bij de drogist kopen maar ook online bestellen, ik heb hem gekregen dus ik heb even de prijs voor jullie opgezocht. De prijzen liggen tussen de €7 en €10, dus vind ik best veel verschillen!
Ik zou zeggen houdt jouw drogist in de gaten en haal ze in de aanbieding, want je kan er nooit te veel van hebben!

Q: Wat jij al bekend met de Vaseline Spray&Go, zo ja wat is jouw mening?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten