7 juli 2014

Photo Dairy #33

Vandaag is het weer maandag, dus tijd voor een Photo Dairy.
Nieuwe week nieuwe kansen!
Ik wil jullie graag op de hoogte houden van mijn persoonlijke leven, door middel van dit artikel.
Het is vandaag weer een lang artikel, want ik heb ongeveer 20 foto's voor jullie.

Ik ga dus snel beginnen!


Ik heb me haar, sinds een lange tijd weer ingevlochten. Ik had het zolang al niet meer gedaan, volgens mij sinds ik mijn haar had gedoneerd. Het was namelijk een stuk korter en vond ik het niet mooi om in een vlecht te dragen. Nu ben ik weer helemaal blij!!


Avond eten en ja, we proberen gezond te eten. Daarom moet dat zeker worden vastgelegd op de foto!


Ik mocht weer een ochtendje werken, heerlijk om weer een beetje ritme te hebben. En natuurlijk had ik die lieve kinderen wel gemist!


Mooie foto met de ochtend zon. Nu vond ik het niet erg om 'vroeg' op te staan, want een ochtendje werken vond ik fijn. Eindelijk mezelf nuttig voelen!


Het werken kostte me enorm veel energie, daarom deed ik de middag vrijwel niks. Zo moe was ik, toch moest ik even de gemiste GTST aflevering terug kijken, zo vlak voor de cliffhanger. Ik vond om eerlijk te zijn de cliffhanger een beetje tegenvallen, jullie ook?


Na GTST kwamen er alleen maar You-Tube video's. Ik kon gewoon niks meer voor elkaar krijgen, zo moe was ik. Wat kost het een hoop energie. Het fijne is wel dat het echt met de dag beter ging! Dus elke dag weer een stapje vooruit!


Ja, ik wilde mijn gechipte nagellak eraf hebben en koos voor deze mooie donkerblauwe kleur. Een hele oude van Essence. Ik weet niet of meer mensen hier last van hebben, maar ik kan er niet zo goed tegen als mijn teennagels een andere kleur hebben, dan de nagels op mijn vingers. Ik heb mijn teennagels nu rood, maar door mijn knie kan ik er niet zo goed meer bij om het eraf te halen. Toch wilde ik het even proberen of het nu wel zou gaan.. Ook al vond ik het erg mooi, na een dag moest het eraf, want ik vind het toch zo gek. Iets tegen natuurlijk, in mijn hoofd klopt het niet haha! Laat even weten als jij hier ook last van heb!


Ik werd vandaag opgevrolijkt door een lief kind, die een LOOM-bandje voor mij had gemaakt. Echt super lief. Ik voelde me een beetje bléh, door mijn knie en de energie die het kost. Ook wilde ik meer en had ik de lat voor mezelf nogal hoog gelegd, waardoor ik nu tegen de spreekwoordelijke lamp aanliep. Helaas.


Dan heb ik ook meteen het beste vriendje ever, want hij kwam me nog even opvrolijken met deze heerlijk chocoladereep!


Dat is pech, bed weg! Ja, donderdag krijgen wij het nieuwe bed. Dat werd bezorgt tussen 8.00-12.00 en daarom moest die avond ervoor het 'oude' bed al weg zijn.
Het was wel even lastig om dit 'bed' in en uit te stappen, maar het was het waard! Het is een plaatje.
Als de slaapkamer af is dan maak ik er zeker een foto van!


Wauw, ik was helemaal blij en vooral verbaasd! Mijn You-Tubekanaal groeit enorm, super trots ben ik erop! Ik heb hier 152 abonnees! Ik heb er wel even een vreugde-gilletje voor gemaakt! Want ja ik ben trots en ik vind het super leuk dat er zoveel mensen komen kijken! Bedankt!


Ja, ik ben weer begonnen in een ander boek van Simone van der Vlugt. Een geweldige schrijver. Aankomende zondag komt er weer een All you need to read-video online! Dan kan ik allemaal laten zien wat ik heb gelezen. Misschien red ik het ook wel om dit boek voor die tijd uit te lezen en anders komt die in de volgende video aan bod!


 Een make-uploze dag voor mij, soms heb ik daar echt even behoefte aan!
Ik hoefde alleen vandaag naar de fysio en het was me toch benauwd!
Hemdje aan en even wakker worden met You-Tube.
Ja, een nieuwe en steeds uitgebreidere verslaving haha!


Gezond eten, ja we wilde burrito's maken. Helaas waren we de burrito's in de oven vergeten en werden ze zo hard als biscuit! Toch nog wel kunnen smullen, maar het was zeker minder lekker! Volgende keer maar beter opletten!


Vandaag even messy haar en een wing, ik had er  even zin in!



Woehoe, hier keek ik al de hele week naar uit! Sushi eten met mijn gezelligste vriendinnetje!
Ik ben dol op sushi, echt iets waar je mij voor mag wakker maken!!




Sara en ik kunnen nooit normaal op de foto staan! Maar na het sushi eten hebben we ons elftal flink aangemoedigd!!


Zondagmorgen, tijd voor een zondagsontbijtje! Een omeletje :)


Selfie-time. Het is weer z'n zondag! Ik heb nergens zin in, geen make-up op en ik ben lekker aan het lanterfanten!

Q: Hoe was jullie week?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten