2 juli 2014

I love the Summer!

Ja, wie houdt er niet van. De zomer is er weer.
In Nederland vind ik het altijd wel een beetje een faal momentje, wanneer het weer te wensen over houdt. Maar er zijn natuurlijk een aantal dingen waarom ik van de zomer houd!



Ik houd van de zomer, omdat het dan meestal mooi weer is.
Meestal natuurlijk, want hier in Nederland weet je het nooit zeker.
Maar je merkt toch een verschil bij de mensen, ze zijn vrolijker en sommige zeggen vriendelijk gedag. Terwijl het, als het slecht weer is, iedereen zo snel mogelijk van A naar B moet gaan.
Het lijkt allemaal wel een stuk vriendelijker te gaan in de zomer.



In de zomer heb je meestal ook een aantal weken vrij.
Sommige gaan lekker op vakantie en andere blijven weer in Nederland.
Maar het idee dat er eindelijk weer een beetje rust aankomt, dat doet volgens mij veel mensen goed.
De mensen worden na mijn idee een stuk relaxer, als de zomer er weer is.



Als het zomer is veranderd ook het eten wat je eet.
Ik vind het heerlijk om weer, meer fruit te gaan eten.
Ik betrap mezelf er namelijk op, dat ik in de winter veel minder fruit eet.
Dan heb ik er ook veel minder zin in, dan in de zomer.
In de zomer is het meestal warm en dan heb je wel zin in verfrissend fruit.



In de zomer zorg ik ook nog eens extra voor mijn lichaam.
In de winter heb ik nogal eens de neiging om te denken, of dat zit toch onder kleding.
Nu verzorg ik mijn huid beter met bodylotion of ik lak mijn teennagels.
Die extra verzorging vind ik dan ook echt me-time en die neem ik extra vaak in de zomer.



In de zomer eet ik vaker een ijsje, want daar fris je ook zo lekker mee op.
Ook is alleen tijdens de zomerperiode de beste ijssalon van Ede open.
Dan is het ook weer super om daar een ijsje te halen, daar kan ik gedurende de winter echt na uitkijken.



Wat zijn jouw favorieten dingen van de zomer? Misschien heb je tijdens de zomer wel favorieten producten of routines.
Laat het achter in de reacties, want ik ben erg benieuwd

Q: Wat is jouw favoriete 'iets' van de zomer?


Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten