3 juli 2014

Ciaté nagellak - Encore

Vandaag heb ik voor jullie een review over een nagellak van het merk Ciaté.
Het is een mooie rode nagellak met de naam: Encore.



Ik heb deze nagellak ontvangen vanuit de Prettybox.
Ik was nog niet bekend met het merk, maar door de Prettybox heb ik er kennis mee gemaakt.
Dit is wat de Prettybox erover zegt:

Ciaté London Trendsetter in Nailfashion
Het überhippe Britse merk Ciaté staat voor de meeste innovatieve nagellak producten.

Het merk is trendsettend en heeft altijd de laatste fashionkleuren en bijzondere innovaties op het gebied van manicure.

Ciaté Nail Polish
Een vrolijke zomerse kleur van dit geweldige merk. Full size!
€9.95 
 



Nadat ik het nagellakje had ontvangen vanuit de Prettybox, was ik wel meteen enthousiast.
Dit komt mede door de verpakking!
Als ik kijk naar de verpakking, dan word ik helemaal verliefd!
Het is een schattige nagellakpotje, dat komt natuurlijk mede door het leuke strikje.
Met z'n verpakking heb je mij al snel te pakken, maar het is natuurlijk wel de bedoeling dat de nagellak goed is.
En dat is dan weer de reden dat ik deze review schrijf.
Ik heb hem deze maand lang en vaak gedragen.
Het is een mooie rode kleur, die een beetje neigt naar het oranje.



De nagellak is makkelijk aan te brengen, doordat het kwastje goed is vast te pakken door de lange dop.
Wat ik nog een belangrijk pluspunt vind van de nagellak is het feit dat die ontzettend snel droogt.
Ik heb zelf weinig geduld, maar met deze nagellak heb je ook geen geduld nodig.
Na een dag of twee begint de nagellak al iets te chippen, dit gebeurt bij mij bij veel soorten nagellak.
Vooral bij de wijsvinger!
Ik moet dan wel zeggen dat ik geen top coat heb gebruikt, dus daar kan het ook aan liggen.

Doordat de nagellak snel droogt kan je snel weer dingen gaan ondernemen, zonder dat je later met een pruillip op de bank zit met beschadigde nagels.

Hieronder zie je de nagellak op mijn nagels.
Ik vind de kleur een mooie en bijzondere rood.
Ik heb veel nagellak, na de laatste telling 104.
In mijn nagellakstash heb ik meerdere rood, maar deze had ik nog niet.
Een mooie kleur, die makkelijk te combineren is.



Q: Zijn jullie al bekend met het merk Ciaté?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten