17 juli 2014

Fogan: Blush

Vandaag heb ik voor jullie een review, van weer een Fogan product.
Zoals je misschien wel weet, heb ik tijdens de Beautyglossparty flink ingeslagen in de Fogan spullen.
Nu heb ik voor jullie een blush voor €1.
Dat is natuurlijk het uitproberen waard!



Dit is de blush die ik heb gekocht. Een fel roze kleur, heerlijk voor in de zomer. Door deze kleur krijg je een frisse blik, omdat het een koele kleur is.
Veel mensen zal deze blush ook staan, omdat het zowel bij getint als een bleke huid erg mooi staat!

De verpakking oogt wel wat goedkoop, maar ja wat wil je voor €1? Dit komt voor mij gevoel door het plastic dekseltje. Voor de rest is het een mooie, grote en compacte blush,


Hier kan je de kleur nog beter zien! Het is een matte, roze, koele blush. Dit is voor mij zeker een must have voor in de zomer. Ook vind ik het fijn dat er in de blush geen glitters zitten, want dan lijk ik voor mijn idee meteen een discobal! Vooral in de zomer, als de zon erop staat.
Een subtiele glitter vind ik dan wel mooi, maar niet in combinatie met een fel roze kleur.


Wat ik altijd eerst doe als ik een blush heb, is het pigment testen. Zoals je bij deze kan zien is het pigment heftig! Zo! Goed dat ik het test, want anders had ik echt op een clown geleken. Vooral als je een lichte huid heb, pas dan zeker op met de hoeveelheid die je gebruikt. Je ziet er namelijk als snel uit als een poppetje en dat vind ik persoonlijk minder mooi. Omdat de blush zoveel pigment bevat, kan je er natuurlijk lang mee doen! Weer een voordeel.


Hier kan je zien dat de blush zeker subtiel aan te brengen is, want alleen mijn wangen hebben een licht kleurtje. Zo ziet het er natuurlijk uit en wat ik het mooiste vind van een blush, je krijgt er een gezonde kleur van.


Draag je net zoals ik een bril, dan is een blush helemaal geweldig. Dat benadrukt net de mooie punten als je een bril draagt! Ik ben helemaal fan van de combinatie van een blush en een bril, maar dan moet de blush wel natuurlijk ogen!

Ik ben erg tevreden over deze blush en de prijs/kwaliteitsverhouding is echt super! Wie wil er nou niet z'n blush voor €1. Wil jij nog een nieuwe blush voor de zomer, dan zou ik zeker z'n kleurtje aanschaffen!

Q: Wat is jouw favoriete blush?

Liefs,
Silvia 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten