16 juli 2014

De voordelen van een bril

Ja, ik hoor jullie denken. De voordelen van een bril?
Er zijn veel mensen die het vervelend vinden om een bril te dragen.
Maar ik ga in dit artikel een de voordelen van een bril vertellen en waarom ik dus altijd een bril heb en geen lenzen zou willen.

Het lijkt misschien een beetje de omgekeerde wereld, maar met dit artikel wil ik jullie bewust maken dat het niet erg is als je een bril draagt. Er zijn volgens mij aardig wat volwassene of kinderen die een bril moeten en meteen denken: 'O nee!' Hier zie je nu de redenen om te zeggen: 'O, ja!'


1. Een bril is erg fashion verantwoord, er zijn zelfs mensen die brillen dragen zonder sterkte. Puur omdat ze de bril mooi vinden!

2. Een bril is makkelijk! Je zet hem op en de wereld is weer hartstikke scherp.


3. Een bril raak je veel minder snel kwijt, dan bijvoorbeeld lenzen.

4. Een bril beschermt je make-up als het regent.


5.  Het waait hard en je moet nog op de fiets? Jouw ogen tranen niet, want jij hebt een bril.

6. Een bril is makkelijk te combineren met een lipstick.


7. Heb je haast en geen tijd voor een hele ooglook, dat is geen probleem met je bril op. Met een mooie blush zie je er natuurlijk en mooi uit.

8. Je schijnt ook nog een slimmer over te komen met een bril en wie wil dat nou niet?

Dit waren mijn 8 voordelen van een bril! Ik draag nu ongeveer 4 jaar een bril en natuurlijk heb ik ook nagedacht over lenzen. Maar ik zag daar niet alle voordelen in. Een bril is bijvoorbeeld ook veel goedkoper, gaat langer mee en zoals ik hierboven als zei, je raakt je bril minder snel kwijt.

Q: Draag jij ook een bril en weet jij ook nog een voordeel?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten