2 juni 2014

Photo Dairy #28

Vandaag heb ik voor jullie weer een Photo Dairy, nummer 28 alweer. Het gaat snel, zeker als ik elke week een dairy online plaats. Ik vind het ook leuk om aan het einde van de week terug te kunnen zien, wat ik nu eigenlijk heb gedaan. We gaan nu dus weer een kijkje in mijn afgelopen week nemen!


Zondag:Ik heb weer lekker geknutseld, een collage. Ik vind het leuk om me te laten inspireren door collages die ik zelf maak. Ik schrijf daar dan ook een artikel over, deze keer ging dat over verbinden.



Zondag hebben we een poging tot barbecueën op een balkon gedaan. Meestal roken deze barbecues niet zo, maar dit was zo erg dat het huis van de buren helemaal blauw stond. Ook konden wij elkaar op het balkon niet zo goed meer zien. We moesten helaas dus stoppen en verder met de pan. Dit mocht natuurlijk de pret niet drukken, want het was super leuk!



Even een maandagmorgen-selfie, want ja ik ben natuurlijk een maandagmorgenmodel haha!


Dinsdag: vandaag mocht ik mijn nieuwe bril ophalen, dus even afscheid nemen van deze oude bril. Ik wilde nog geen foto’s online zetten, totdat mijn video over mijn nieuwe bril online zou staan. Ik was vandaag erg misselijk, omdat ik moest wennen aan mijn bril.


Dinsdag: vandaag was ik erg opdreef om foto’s te maken. Ik was op youtube filmpjes aan het bekijken. Ik had net een video van Linda gekeken en wilde  nu een vlog van Enzo kijken, maar ik kreeg dit. Na drie keer de video vernieuwen kreeg ik pas echt de vlog van Enzo. Beetje apart haha!



Woensdag. We hadden geen zin om  koken, dus werd het voor mij een salade. Toch nog een poging om gezond te eten, ook al weet ik dat dit niet het gezondst is wat je kan vinden in de supermarkt!





Woensdag: We hebben ook het ijsje van Magnum getest, die met champagne. Die is uitgekomen omdat Magnum 25 jaar bestaat! Echt super lekker. Ik vond het ook leuk dat Magnum op twitter reageerde op mijn tweet, en dat ze zeiden dat ze mijn matchende nagellak ook mooi vonden!



Woensdag: De gordijnen gaan lekker dicht en ik ga genieten van een lang weekend. Morgen vrij en vrijdag vrij en heel het weekend. Dan kan ik lekker even bijtanken en genieten van mijn vrije dagen.



Donderdag: Ja, mijn video is online gekomen over mijn nieuwe bril. Dus het was tijd voor een selfie. Ik kwam er tot mijn verbazing achter dat mijn bril helemaal niet zo anders was als ik dacht. De meeste mensen viel het niet eens op. Ik heb trouwens wel een poosje moeten wennen aan de bril, want ik zag nog niet alles scherp. Nu ik dit typ gelukkig weer wel.



 Donderdag: omdat de vorige selfie niet helemaal duidelijk was, de bril kon je niet helemaal goed zien. Had ik er nog een gemaakt.



Donderdag: Ik ben helemaal verslaafd aan de vlogs van Kiwihouseofrock. Zo leuk! Ik kijk het nu elke dag.


Vrijdag: Ja, met koffietijd een selfie maken. Ik  vond het leuk om te lezen dat mensen mijn idee origineel vonden, maar dit was het idee van koffietijd zelf. Ik had hem even terug gespoeld om het beste beeld te krijgen, dus ik had een beetje gesmokkeld. Maar de fiets had ik helaas niet gewonnen.



1.      Vrijdag: ik ging naar Sara mijn nieuwe brillen laten zien en een gezellig meiden avondje. Kwamen we erachter dat we toch wel matchende zonnebrillen hadden haha. Daar moest dus een selfie van gemaakt worden.


Q: Hoe was jullie week?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten