12 mei 2014

Photo Dairy #25

Vandaag heb ik voor jullie een Photo Dairy, een kleinere dan normaal.
Toch wil ik even met jullie delen wat ik de afgelopen week heb meegemaakt!

 Het was weer maandagochtend, dus tijd voor een selfie. Ik had er deze ochtend extra veel moeite mee, omdat het 5 mei was. Een dag waarop ik meestal vrij ben en ga feesten!
Nu heb ik dat in de avond gedaan, hier heb ik helaas geen foto's van gemaakt!
Ja.. het is weer tijd om te bloggen. Ik houd ervan! Dus daar moest een selfie voor op Instagram!
Ik ben de laatste tijd extreem moe. Dit is ook wel te zien op deze foto. Ik ging weer aan het werk. Ik heb volgende week de hele week vrij, om bij te tanken. Daar leef ik ook enorm na toe!
Woensdag moest ik naar de oogarts. Ik wist al dat ik een nieuwe bril nodig had, omdat ik niet meer goed zag. Maar mijn ogen kunnen niet worden gemeten bij een opticien, daarvoor moet ik helaas naar de oogarts. Bij de oogarts krijg ik druppels in mijn ogen, zodat mijn ogen niet meer scherp kunnen stellen. Zo kunnen ze me ware sterkte meten. Helaas kan ik dan de hele dag niks zien, tenminste dat was de vorige keer. Nu ging het sneller beter, met veraf maar tot de volgende ochtend kon ik niet lezen. Mijn pupillen zijn hier enorm groot, maar dit was de avond dus ze zijn nog grote geweest!
 Ik ging Celblok H terug kijken. We hadden iedere keer met opnemen problemen waardoor ik juist de spannendste stukken had gemist. Of het expres ging. Op Youtube staan de hele afleveringen en kan je ze rustig terugkijken!
 Ik ben zo blij, ik heb vakantie! Ik was er zo enorm aan toe en ben echt moe. Ik heb niet zoveel ingepland en ga de vakantie rustig aan doen!
 Ik ben weer aan het lezen geslagen, wat er door de drukte bij in schoot. Ik kan niet heel lang lezen, omdat ik het met mijn ogen niet kan. Maar dit boek lees ik echt met plezier! Het is het boek van Simone van der Vlugt - Herfstlied. Die komt zeker weer terug in mijn Need to Read-video!

 Ik heb genoeg leuk dingen in de planning voor mijn blog de komende tijd. Ik gebruik mijn google-agenda het meeste, ook voor mijn werk. Het is toch wel ideaal!
Nog even als laatste, een selfie!




















Q: Hoe was jullie week?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten