5 mei 2014

Photo Dairy #24

Vandaag is het weer maandag, nieuwe start van de week.
Dus weer tijd voor een Photo Dairy!
Deze week heb ik niet heel veel foto's, maar wel een hoop selfies.
Toch hoop ik dat jullie het leuk vinden.

 Goodmorning!
Ik heb er een gewoonte van gemaakt, om elke ochtend een kop thee te drinken. Eerst deed ik altijd een kop melk, maar veel mensen gaven aan als je last heb van je holtes om minder zuivel te gebruiken.
Ik moet eerlijk zeggen, dat ik nog niet zeker weet of het nou echt werkt. Proberen dat kan natuurlijk altijd!
Ja, dat is lang  geleden! Skeeleren..
Dat is ongeveer 3.5 jaar geleden, maar toch wilden we ( een vriendin en ik) het weer eens proberen. Na  25 minuten kwamen we gebroken weer terug. We moeten het maar even opbouwen, maar het was zeker leuk om het weer eens te doen.
 Weer een ochtend-selfie!
Weer een selfie. Ik had even tijd voor mezelf nodig, want ik wilde fris en fruitig zijn voor de Beautyglossparty! Dat betekend maskertje en slome tv-series!
 Yeah! Met Dionne in Amsterdam, helemaal klaar voor onze eerste Beautyglossparty! Helaas waren we knetter verdwaald in Amsterdam. Morgen komt de vlog online!
Er stond een mega rij, dus we moesten even wachten voordat we naar binnen mochten!
 Ja, op de foto met Mascha! Helaas heb ik en mijn ogen dicht en is de foto niet scherp. Ik vind het zo jammer!! Maar we hebben in ieder geval een foto met Mascha, want haar feest was zo gaaf! Ik wil volgend jaar zeker weer gaan!
 We hadden al goed geshopt en hier hebben we het boek gehaald! Ik ben er super benieuwd naar.
 De buit! Ja het is asociaal veel! Maar ik moet bekennen, Dionne had het meeste haha!
De volgende dag zou ik moeten werken, maar ik werd afgebeld. Dat betekende dus heerlijk een dag extra vrij! Ik kon even bijtanken en heerlijk genieten van een vrije dag. Mijn vriend en ik hebben heerlijk op de motor gereden en zijn uit eten geweest!

















Q: Hoe was jullie weekend? Ben jij ook naar de Beautyglossparty geweest?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten