4 mei 2014

Clearsil Vitamins & Extracts Wash Mask

Vandaag heb ik voor jullie een review van de Clearasil, Vitamins & Extracts Wash Mask. Dit is nog een product die uit de Glossybox komt, ik ben namelijk mijn ‘Glossybox-stash’ aan het opmaken. Ik had hier nog een aantal producten van die ik zeker nog even wilde reviewen.




De Glossybox zegt over dit product:
Clearasil Vitamins & Extracts wash en mask is een creamy 2-in-1 reiniger met avocado, granaatappel extracten en Vitamine E, welke bekend staat om hun voedende eigenschappen die helpen de huid  gezond te houden. De reiniger kan dagelijks gebruikt worden of als een intensief  3 minuten masker zodat de huid zacht en schoon wordt.
150 ml / €5.45



Wat mijn eerste indruk was  van dit product, was het beeld dat ik had van Clearasil toen ik een jaar of 17 was. Heb je een puistje gebruik dan Clearasil, dit was dus het moment om mijn eenzijdige blik van het product een beetje kans te geven om te laten zien wat het product in huis heeft. Het nadeel vond ik wel dat er achterop de verpakking geen Nederlandse of Engelse beschrijving stond, wat ik wel een beetje vreemd vind eigenlijk.



Als eerste heb ik het product getest als facewash. Als  facewash vond ik hem erg prettig, want het schuimt wel, maar niet te veel. Aan de geur moest ik wel even wennen, maar mijn huid voelt schuin, fris en zacht aan. Hiermee zou ik zeker vaker mijn gezicht schoonmaken. Ik heb hem nu ook in de douche staan, om hem te gebruiken. Dan kan ik mijn gezicht goed reinigen.



Natuurlijk heb ik hem ook getest als masker. Het voordeel vind ik dat het een 3 minuten masker is. Zoals ik al eerder heb aangegeven bij een review  van een masker, is dat ik het fijn vind als het masker kort op mijn gezicht mag blijven. Ik kan namelijk niet echt stil zitten en zonder bril vind ik het ook niet fijn om wat te gaan ondernemen. De geur was wel even wennen weer, net als bij de facewash, maar was zeker niet storend tijdens deze 3 minuten. Ik heb het gevoel dat mijn huid schoon en goed gevoed is. Dit product zou ik ook zeker als masker gaan gebruiken!



Kortom, ik vind het een fijn product. Mijn gezicht wordt er zeker schoon van en is er ook door gevoed. Ik kan dit product zeker gebruiken,  zelfs als je haast hebt. Als je in de ochtend denkt ‘help!’ mijn gezicht heeft even iets extra’s nodig dan kan je met gemak of een masker of het product gebruiken als facewash.

Q: Hoe zorg jij dat je huid schoon en goed verzorgd is?


Liefs,
Silvia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten