9 mei 2014

Moederdag

Vandaag heb ik voor jullie een paar leuke ideeën, die je kan gebruiken voor Moederdag.



Ik vind het elk jaar lastig, om iets ‘leuks’ te bedenken voor moederdag. Ik denk dat ik niet de enige ben, die daar moeite mee hebt.
Hieronder vind je een paar leuke tips, om jouw moeder te verwennen met Moederdag.

Bron: Pinterest
1.      Iets maken voor je moeder.
Dit kan natuurlijk van alles zijn. Bijvoorbeeld een linnen tas, die kan dienen als boodschappentas.
2.      Dagje naar de sauna.
3.      Dag naar een leuke stad.
Dit kan voor een dagje winkelen zijn, of een overnachting.
4.      Bosje bloemen
5.      Bongo bonnen
6.      Etos/Da/Kruidvat bon
7.      Verwenpakketje samenstellen.
Je kan natuurlijk zelf ook een pakketje samenstellen, met bijvoorbeeld mini-producten. Of een voeten-pakketje, met allemaal producten om je voeten te verzorgen.

Ik hoop dat jullie met deze tips een leuk Moederdagcadeau kunnen samenstellen, zodat alle moeders op Moederdag even in het zonnetje komen te staan.

Q: Heb jij al leuke Moederdag ideeën?

Liefs,
Silvia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten