8 mei 2014

Calvin Klein - Tempting Glimmer Sheer Cream Eyeshadow

Vandaag heb ik voor jullie een review  van de Tempting Glimmer Sheer Cream Eyeshadow van Calvin Klein. Dit product heb ik ontvangen uit de Prettybox en is te waarde van €15.



Wat de Prettybox zegt over de Tempting Glimmer Sheer Cream Eyeshadow:
Ken jij de beautylijn van Calvin Klein al? Deze romige, fluweelachtige oogschaduw biedt een hoge glans en impact van kleur. De lichtgewicht formule geeft een extra gladde finish en blijft langdurig zitten. Geen uitloop of vervaging van de kleur, je ogen schitteren de hele dag lang.
Fullsize.



Ik had nog nooit een product gehad van het merk Calvin Klein en had hier dus ook geen ervaring mee. Ik vond het potje nogal klein, maar het blijkt dat je zuinig in gebruik bent. Het is een oogschaduw die je op verschillende manieren kan gebruiken, mede doordat het een cream eyeshadow is.
Zelf heb ik het gebruikt als ‘gewone’ oogschaduw en heb ik hem aangebracht op mijn ooglid. Het is een mooie bruine kleur, voor een natuurlijke look. Het is een kleur die goed blijft zitten en niet te overheersend is, dus mooi voor iedere dag.



Ook heb ik hem gebruikt als wing. Meestal heb ik, als ik een wing draag, de kleur zwart. Maar zwart kan nogal hard overkomen en ik heb daar zeker niet altijd zin in. Dus ik dacht, met deze mooie oogschaduw moet dat ook kunnen. Ik heb hierbij een klein kwastje gebruikt en heb een mooie wing kunnen zetten. Ik vind het erg mooi, maar helaas valt deze kleur met mijn bril nogal weg. Dan is zwart toch beter. Maar draag je geen bril en vind je zwart te hard voor je gezicht, dan is dit een mooie oplossing.



Ik vind het een fijn product, alleen vind ik hem nogal prijzig. Het is namelijk nogal een klein potje. Wel blijft deze oogschaduw mooi zitten, je zou hem zelf als basis kunnen gebruiken. Dit is zeker een oogschaduw die ik vaker ga gebruiken en ik ben er erg blij mee.


Q: Met welke kleuren zet jij graag je wing?



Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten