14 mei 2014

Golden Rose - City Style Mascara

Vandaag heb ik voor jullie een review van een mascara, die een tijdje geleden in de Glossybox zat. Zoals jullie weten is de Glossybox al een tijdje overgenomen door de Prettybox, maar ik vond deze mascara het zeker nog waard om hem te reviewen. Hij zat namelijk in de Glossybox, die is uitgegeven door Beautygloss, Mascha.



Wat vind Glossybox van dit product:
Golden Rose – City Style Mascara
Een innovatieve formule die de wimpers mega volume en lengte geeft. Het flexibele borsteltje krult, separeert en zorgt voor diep zwarte wimpers.
Adviesprijs: €11.95 – Fullsize.



Ik ben erg blij dat ik deze mascara in de Glossybox heb ontvangen. Ik ben een persoon die mascara’s echt bewaard en pas open maakt als ik hem echt nodig heb. Daarom heeft de review een tijd op zich laten wachten. Ik vind het namelijk zonde als de mascara niet meer goed is en ik die amper heb kunnen gebruiken. Daarom heb ik hem nu open gemaakt, nu ik mijn oude mascara opgemaakt heb.



Ik vind de mascara een fijne mascara, het borsteltje zorgt er echt voor dat mijn wimpers lengte krijgen en volume. Ook krijg ik geen spinnenpoten van deze mascara, iets wat ik echt verschrikkelijk vind. De mascara blijft ook goed zitten als het vochtig wordt, maar is niet helemaal waterproof. Dat vind ik ook niet erg, want ik heb nooit waterproof mascara’s. Ik vind het wel belangrijk dat je een mascara niet van je gezicht af zweet, maar deze bleef keurig op zijn plek!
De kleur vind ik ook erg mooi, het is echt zwart-zwart. Ik heb ook wel eens een mascara gehad, die meer een grijzige kleur had. Dat vind ik ook weer niks.
Hieronder kan je een voor en na foto zien van de mascara!

Voor

Na


Ik ben er enthousiast over en ga hem zeker gebruiken totdat die helemaal op is!

Q: Wat is jouw favorieten mascara?

Liefs,

Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten