15 mei 2014

Anatomicals - Puffy The Eyebag Slayer

Vandaag heb ik voor jullie een review  van Anatomicals Puffy the Eyebag Slayer.
Dit zijn patches die je onder de ogen aanbrengt. Deze heb ik nog ontvangen uit de Glossybox, maar zoals de meesten inmiddels wel weten is de Glossybox al een tijdje overgenomen. Het is nu de Prettybox. Ik wilde toch even dit product voor jullie reviewen, dus vandaar dit artikel.



Wat de Glossybox zegt over dit product:
Anatomicals Puffy The Eyebag Slayer
Deze eye patches zijn samengesteld om fijne lijntjes en rimpels te verminderen en de tere huid rondom de ogen te revitaliseren. Het hydrateert en voedt de huid en zorgt ervoor dat jouw huid er jonger en stralender uit zal gaan zien.
Adviesprijs €7.25 / 3x6g patches



De huid rondom je ogen is extra gevoelig en heeft in mijn geval extra bescherming nodig. Ik gebruik dan ook altijd een oogcrème, mede omdat mijn huid erg droog is. Dus extra verzorging is nooit weg voor mij en zeker niet als het aangeeft dat het hydrateert. Dus ja dit moest ik wel uitproberen. Wat ik een groot voordeel vond, de patches bleven goed zitten en zitten goed verpakt. Hierdoor drogen de patches niet uit, je kan ze dus goed bewaren. Ook vond ik ze prettig zitten, en heb ik in de tijd tv zitten kijken. Het nadeel wel, dat ik mijn bril niet op kon zetten. Hier kan het product niks aan doen, want dit zou ik bij alle eye patches hebben. Maar toch voor mij is het een klein nadeel. De geur was neutraal, waardoor ik mij de 30 minuten dat de patches op mijn gezicht zaten, me daar niet aan gestoord heb.



Na 30 minuten mochten te patches eraf, dat is best lang. Maar het voordeel ervan is dat je wel even 30 minuten me-time hebt. Toen de patches eraf gingen was mijn huid heel zacht en voelde ook gevoed aan. Mijn wallen waren niet weg, want je kon het blauwe ervan ook goed zien. Nu had ik ook wel enorme wallen en had ik ook niet verwacht dat die weg zouden gaan. Wel vond ik het een fijn product om de huid rondom mijn oog extra te voeden. Ik ga het product dus zeker nog een keer gebruiken. De dagen erna had ik ook geen trekkerige droge huid rondom mijn ogen, dat was natuurlijk ook een grote vooruitgang!

Q: Hoe verzorg jij de huid rondom je ogen?

Liefs,

Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten