27 april 2014

Toni&Guy - Sea Salt Texturising Spray

Vandaag heb ik voor jullie een review van de Sea Salt Texurising Spray van het merk Toni & Guy.



Ik heb hem gekocht omdat ik meer body aan mijn haar wilde geven, want ik heb nogal sluik haar. Ik heb hem aangeschaft, maar vond hem echt duur, namelijk €12.45. Ik heb er dus ook hoge verwachtingen van, want ja voor die prijs wil ik echt wel body in mijn haar.



Ik vind het product er wel luxe uitzien, het heeft een mooie uitstraling. Ook de kleur vind ik mooi en wat natuurlijk belangrijk is, hij is makkelijk in gebruik. Door de spuitflacon kan je goed het product aanbrengen in je haar.
Het moet er niet alleen luxe uit zien, maar het moet natuurlijk ook goed werken. Hieronder kan je zien een voor en een na foto.

Voor

Na



Mijn mening over het product, is het product het geld waard? Ik ben tevreden over het product, want body geeft het. Ook zorgt het ervoor dat mijn haar er schoon uit blijft zien. Je kunt hiermee een mooie ‘messy’ look mee maken, die toch verzorgd is. Dat vind ik erg belangrijk. Ik ben dus tevreden over het product, maar ik zou hem niet opnieuw kopen. Ik vind het echt te duur, dan gebruik ik liever een ander product, waarmee ik een soortgelijke look kan creĆ«ren.


Q: Wat gebruik jij voor extra body in je haar?



Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten