28 april 2014

Photo Dairy #23

Vandaag het ik voor jullie weer een Photo Dairy.
Ja, dat betekent ook dat het weer maandag is en het weekend weer voorbij is.
Helaas!
Veel van jullie zouden wel vakantie hebben, maar ik neem aan dat ik niet de enige ben die geen vakantie heeft.
Vandaag neem ik jullie mee in mijn Photo Dairy.


Eerste Paasdag, dat betekende voor mij een nieuwe outfit en een brunch bij mijn zus!


Het was heerlijk weer en we konden lekker in de tuin zitten. Het heerlijke weer past goed bij mijn te vrolijke legging! Hier zit ik lekker op een loungebank met mijn vriend!


Voor inspiratie maak ik wel eens een collage, dus ik was weer heerlijke aan het knippen en plakken!


Tweede Paasdag, het begon rustig. Even wakker worden in mijn (te lelijke en daarom zo leuke) ochtendjas!

Selfie-time!!

Ja, ik was even muffins aan het bakken. Mijn cake die ik laatst had gebakken had hoogtevrees. Toen ik die maandag op school kwam, had een collega een pak voor het maken van muffins op mijn bureau gelegd. Met een leuk briefje: Voor een 2e poging. Natuurlijk ging ik dat even doen en heb ik de muffins meegenomen naar mijn werk, zodat iedereen er van kon genieten. Ze waren goed gelukt en erg lekker!


Had ik erg zin om te lezen, maar een e-book lezen is het toch niet voor mij. Ik heb geen e-reader en om hem op mijn laptop te lezen vind ik niet fijn. Daarom heb ik dit boek geleend van mijn ouders en kan ik lekker lezen, ouderwets met papier!

Selfie-time!


Goodmorning, mijn  ogen zaten nog dicht. Maar ik was erg blij met mijn lipstick! Een mooie hot pink kleur.

Selfie-time en ik had mijn haren ingevlochten. Meestal doe ik dat als mijn haar niet wil zitten, maar daarna ben ik altijd blij met het resultaat. Ik vind het leuk staan als mijn haar is ingevlochten!


Ik was me al even aan het klaarmaken voor Koningsnacht, daar hoort natuurlijk een oranje nagellak bij!


Ik ben er helemaal klaar voor en heb Koningsnacht gevierd met vrienden in Utrecht!


The day after, een ontbijtje van vruchten yoghurt.


Hier had ik even een sneakpeak van Lookbook #20. Ik had die dag foto's genomen voor dat artikel, daarom wilde ik niet de hele look op Instagram zetten.


Koningsdag, hebben we heerlijk rustig gehouden. We hebben met de vrienden een traditie om met Koningsdag (Koninginnedag)  te barbecueën. Dat hebben we dus weer gedaan en daarna hebben we lekker de vuurkorf aangehad!

Q: Hoe was jouw week?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten