21 april 2014

Photo Dairy #22

Vandaag heb ik voor jullie een Photo Dairy, want ja het voelt niet als een maandag (toch is het er één!)
Heerlijke tweede paasdag!
Neem een bakje thee en kijk mee naar mijn week!

Zondagochtend, ik voelde me totaal niet lekker.
Alsof ik de avond daarvoor tot in de kleine uurtjes flink ben gaan stappen, maar niks was minder waar. Ik was snot-verkouden en me kop klopte alsof een kleuter aan het oefenen was met hamertje tik!
Dus relax een dagje thuis ervan maken was voor mij het beste!
 Heerlijk bankhangen, maar toen ik net lekker lag op de bank werd ik gesmst. Mijn vriend vroeg of we lekker bij andere vrienden kwamen eten, omdat we eigenlijk uit eten zouden gaan. Omdat het altijd zo gezellig is en misschien een beetje frisse lucht ook wel fijn was, liep ik (want ja zo ver was het) naar de gezelligheid en hebben we heerlijk gegeten!
Video voor mijn kanaal en site opslaan, want ja mijn blog stopt niet. Zelfs niet als ik me niet lekker voel!
 Selfie-time! Het was weer dinsdagmorgen en vanmiddag zouden de meubels komen! Spannend!!
 Vandaag was het tijd voor een donut. Soms ben ik mijn haar even helemaal zat, dan is een donut de uitkomst!
 Hier was ik wel heel blij, op goede vrijdag! Ik moest wel gewoon werken, maar had een klein klasje en ben heerlijk met een leskist het bos in gegaan. Op zoek naar plantjes en beestjes met een loep en verrekijker! Heerlijk zo 'ontdekkend' leren!
 Ik lag vrijdag heerlijk in mijn bedje en besefte me dat ik heerlijk weekend heb van wel 3 dagen! Ik heb deze dagen even echt nodig om bij te trekken!
Dan kan ik er dinsdag weer fris en fruitig tegenaan!
Zaterdag kon ik natuurlijk uitslapen, daarvoor deed ik ontzettend mijn best. Maar om 7.00 lag ik al op de bank om rustig mijn video's te bekijken op Youtube. Ik liep een beetje achter, omdat ik best een drukke week heb gehad. Nu was het goedemorgen met de vlogs van Linda!
 Gezond en geen chocolade meer in mijn ontbijt en dat gaat me makkelijker af dan verwacht! Ik mis het ook niet, alsof het gewoon automatisme was om chocola in mijn ontbijt te doen haha!
Mijn nagels zijn er weer op zijn paasbest uit, want ja dat is wel zo leuk met het paasweekend!
Zaterdag was het zulk mooi weer dat mijn vriend en ik even zijn toeren op de motor! Even voor de duidelijkheid, ik heb geen rijbewijs voor de motor. Dit lijkt mij verstandiger, want ik heb totaal geen verkeersinzicht en ben bang dat ik mezelf kapot zou rijden. Dit houdt niet in dat ik het ontzettend fijn vind om achter op de motor te zitten. Omdat ik nu steeds vaker achterop zit heb ik ook een motorpak aangeschaft, met handschoenen en laarzen.
Want ja, veiligheid boven alles natuurlijk!
 Zaterdagavond lekker burgerlijk, spelletjes!
Ik vind het zo leuk om spelletjes te spelen en ben dan ook best fanatiek! Hier spelen we Ligretto!
 Hier hadden we nog een spel, Machiavelli.
Ik had het al een keer eerder gedaan, maar tactiek? Nee dat heb ik niet haha ik doe maar wat en toch was ik 2e!
Zondagochtend eerste paasdag! Een lekker ontbijtje!



















Ik schrijf dit nu op zondagochtend. Ik ga straks naar mijn zus toe om lekker te brunchen! Maar die zie je in de volgende Photo Dairy!

Q: Wat hebben jullie gedaan met Pasen?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten