22 april 2014

Bourjois - Mineral Matte Brush

Vandaag heb ik een review over een kwast, Bourjois – Mineral Matte Brush, die ik heb ontvangen in de Prettybox.
Wil je weten wat er nog meer in mijn Prettybox zat, klik dan hier.





















Prettybox:
Wat zegt de Prettybox over deze kwast:
Een brush die je in je collectie moet hebben. Deze brush van echte natuurlijke haren zorgt ervoor dat je foundation en blush perfect gemengd opbrengt. Breng je make-up met cirkelvormige bewegingen op, hierdoor krijg je een perfecte en natuurlijke afwerking

€11.95






















Mijn mening:
Ik vind het lichtelijk overdreven dat je deze brush in je collectie moet hebben, want ik vind het niet een must have. Wel vind ik het een fijn kwast, waarmee ik goed blush kan aanbrengen. Zelf gebruik ik geen foundation, dus daar gebruik ik de kwast ook niet voor. Ik vind het een ideaal formaat om mee op reis te nemen, of in je tas mee te nemen. Het is een zachte kwast, hier kan je heel natuurlijk je blush mee aanbrengen, fijn vind ik hem dus wel. Wel vind ik deze kwast aan de dure kant. Het is een kleine kwast, wat natuurlijk zijn voordelen heeft, maar de prijs vind ik in vergelijking hoog. Ik zou namelijk voor die prijs eerder een kabuki kwast aanschaffen.
Kortom, ik vind hem te duur in verhouding met het formaat. Wel vind ik het een fijne kwast om mee te nemen.


Q: Wat is jouw favorieten kwast op dit moment?


Liefs,

Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten