25 maart 2014

Ploggen #5

Vandaag heb ik voor jullie een plog-artikel van afgelopen zaterdag gemaakt.
Ik had voor het eerst in tijden een heel weekend vrij en daar heb ik zeker van genoten.
Helaas dat het weekend dat extra snel voorbij gaat, maar dan heb je altijd de foto's nog.

Ondanks dat ik kon uitslapen, was ik weer eens vroeg wakker. Ik keek op Yout-tube een documentaire over eetstoornissen. Ik was erg onder de indruk en vond het knap dat deze meiden zo open over hun eetstoornis konden vertellen.
 Ik kijk ook elke ochtend op mijn site om te kijken welke reacties er op staan en hoeveel bezoekers de site hebben bezocht.
Ik was in een schoonmaakbui en heb het hele huisje schoongemaakt.
Eens in de zoveel tijd heb ik z'n bui, dan moet alles schoon.
















Vanmiddag hadden we een verjaardag van mijn nicht, die heerlijke taarten had gebakken. Blueberry Oreo Cheescake.
Verrukkelijk!



Vandaag heb ik ook mijn opgemaakt video gemonteerd. Het duurde even voordat deze video gemonteerd kon worden, omdat ik met het filmen en het licht zat. Maar ik ben blij dat die online staat.
 Dit was mijn outfit van vandaag!
 Een selfie voor vandaag! Want dat kan niet ontbreken bij een plog.

Ook heb ik even relax gesurfd, heerlijk wat blogs gelezen en video's bekeken.

 Ik had een niet zo gezonde lunch vandaag, maar soms mag dat gewoon even!
Toen we terug kwamen van de verjaardag  van mijn nicht, was er een mooie lucht. Het is jammer dat ik dat nooit goed op de foto krijg. In de avond hadden we nog een verjaardag van een vriendin, wat ook erg gezellig was.
Ik heb dus alsnog een druk, vrij, dagje gehad!




















Q: Hoe besteed jij je vrije dag het liefst?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten