27 maart 2014

Blogger life Tag

Vandaag heb ik voor jullie een tag, de Blogger life tag!
Ik heb deze tag al bij meerdere bloggers gezien en gelezen en het leek me leuk om deze tag over te nemen voor op mijn site!
Dus bij deze...

Hoe lang blog je al?
Ik blog ongeveer 1.5 jaar al. Ik vier 17 oktober mijn 2e verjaardag als Maandagmorgenmodel.

Wat vind je het leukste aan bloggen?
Ik vind het leuk dat ik een eigen plekje heb op het internet. Een plek waar ik de leiding over heb en waarmee ik hoop mensen te inspireren. Ik wil aan mensen laten zien dat alles mogelijk is, zolang je er maar zelf in geloofd.

Wat vind je het minst leuke aan bloggen?
Wat mensen snel vergeten is, de tijd die gaat zitten in het bloggen. Soms ben ik tot laat bezig om nog een artikel voor de volgende dag te schrijven. Meestal probeer ik het wel te plannen, maar dat lukt helaas niet altijd even geweldig.

Hoeveel reacties krijg je gemiddeld per artikel?
Ik krijg niet enorm veel reacties, maar ik ben blij met de reacties die ik krijg. Het zijn er ongeveer 2 per artikel. Maar ik kan wel zeggen dat alle reacties die ik krijg positief zijn, daar ben ik dan wel trots op.

Wat voor camera gebruik je?
Een Canon600D

Welke producten vind je het leukst om te fotograferen?
Nagellak en lipstick, omdat deze producten van zichzelf al er mooi zijn.

Welke producten vind je het minst leukst om te fotograferen?
Ik heb niet een bepaald product, waarvan ik zeg dat vind ik niks.

Heb je je layout zelf gemaakt en ben je er blij mee?
Ik heb de layout helemaal zelf gemaakt, maar het is niet zo professioneel.
Ik kan zelf ook niet echt helemaal een website bouwen en heb mezelf alles aangeleerd wat ik nu heb.



Heb je visitekaartjes?
Zo ja, heb je ze zelf gemaakt?
Ik heb ze wel eens ontworpen, maar nooit besteld.
Misschien moet ik dat maar weer eens gaan doen.

Hoeveel bloggers heb je in het echt ontmoet?
Ik heb Jaimi van Lifesplash ontmoet en Anne van Annesolveig.
Dit was op het event van de V&D

Naar hoeveel events ben je geweest?
Ik ben alleen nog bij het event van de V&D geweest, wat ik erg leuk vond.

Hoeveel artikelen staan er online?
Ik moest even kijken want ik wist het niet uit mijn hoofd, maar er staan heel wat artikelen online.
Namelijk 447.

Hoeveel filmpjes heb je al gemaakt?
Hier moest ik ook even naar kijken, haha!
Dit zijn er 139!

Ik wist niet dat ik zoveel filmpjes en artikelen al had gemaakt, maar ik doe het met veel plezier.
Ik wil hier zeker nog tijden mee doorgaan en van genieten.
Je kan altijd een reactie achter laten wat ik erg leuk vind!

Q: Wie is jouw favorieten blogger?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten