22 maart 2014

Must haves H&M

Ik ben op zoek gegaan naar de must haves van de H&M.
Ik kan niet wachten om mijn lente-collectie aan te vullen en daarom maak ik deze must haves artikelen.
Zo probeer ik het nog even uit te stellen en te bedenken of ik het echt nodig heb.
Want wat is het heerlijk om los te gaan in een online winkel.

Ik vind online winkelen, sowieso veel fijner.
Er zit maar een nadeel aan, je kan het niet passen.
Maar het grote voordeel is dat je niet tijdens het winkelen in die over verhitte pashokjes hoeft te staan.
Ideaal, dus neem snel een kijkje bij de H&M in de webshop, want ik ben daar helemaal happy van geworden.

Hieronder zie je mijn must haves:

Armbandje - €3.95 - H&M

Boyfriend Low Jeans - €39.95 - H&M

Handtas - €39.95 - H&M

Losgebreide trui - €19.95 - H&M

Schoenen - €24,95 - H&M

Sweater - €9.95 - H&M

Tricot legging - €14.95 - H&M

Tricot legging  €14.95 - H&M

Tricot top - €7.95 - H&M












































































































































































































































































































































Zo dit is mijn must haves lijst vanuit de H&M en het is best een hoop.
Ik kan niet wachten om een bestelling te plaatsen!

Q: Wat is jouw must have uit mijn artikel?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten