21 maart 2014

Chevron Chic van 'Mart Visser The Collection' en 'Mart Visser The Coat Collection'

Mart Visser heeft de handen weer uit de mouwen gestoken.
Hij is voor de V&D weer aan de slag gegaan en een super frisse lijn gemaakt.
Fris en vrolijke kleuren, citroengeel en grafische zwart/witte prints.
Ik wil jullie niet langer in spanning houden, want ik wil dit graag met jullie delen.
Ik was zelf niet zo van de gele kleur, maar nu ik dit heb gezien ben ik toch over.
Laat jullie inspireren met de nieuwe collectie van Mart Visser.

Top €59.99

Top €59.99
Zwarte jurk €99.99

Zwart vest €49.99

Witte broek €79.99

Top met print €59.99

Pailetten top €29.99

Limegeel vest €49.99

Jurk grafische print €99.99


Broek met print €79.99

Blazer grafische print €99.99


























Ik vind het geel echt knallend en de broek met print, die staat echt op mijn verlanglijstje.
Ook de blazer met grafische print, zou ik graag in mijn kast willen hebben.
Ik werd niet alleen enthousiast van deze kleding, maar ook zeker van de 'Mart Visser The Coat Collection'
Ik wil heel graag z'n mooie jas in mijn stash hebben, want met het Nederlandse weer weet je het maar nooit.
Hoezo ben ik zo enthousiast?
Kijk zelf maar!

Rode jas €159.99

Taupe jas met witte details €129.99

Zwarte jas met beige details €159.99

Zwarte jas met grafische print €159.99

Zwarte jas met witte details €139.99



































































Ik ben vooral erg fan van de rode jas en de taupe jas met witte details!
Ik vind dit echt een mooie aanschaf, want je weet nooit wat het weer doen in Nederland.
Een jas is daarom altijd fijn, want een mooie perfecte tussenjas, die vind je bijna niet!

Q: Welk item wil jij graag in jouw kast hebben?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten