1 januari 2014

Goede voornemens

Goodmorning!
Ik zal nog wel op één oor liggen, of misschien nog niet eens op bed, als deze blog online komt.
Maar dit is mijn eerste artikel in het jaar 2014!
Een nieuw jaar met nieuwe kansen.
En wat hoort er bij een nieuw jaar, goede voornemens.
Hoe kan het ook anders, wie heeft ze eigenlijk niet?

Nu wil ik graag mijn goede voornemens met jullie delen. Alleen wil ik wel iets zeggen, voordat ik mijn goede voornemens met jullie deel.
Namelijk dat veel mensen doelen stellen en er vervolgens niks meer mee doen.
Ik wil later in het jaar een terugblik maken op mijn goede voornemens en hoe het er mee staat.
Zo verplicht ik deels mezelf om echt wat met de goede voornemens te doen.


1: Meer sporten, minstens 1x en het liefst 2x in de week.

2: Ik wil meer genieten van de dingen die ik doe, dus ook meer leuke dingen doen.

3: Ik wil mijn blog laten groeien, door te groeien in kwaliteit!











Ik heb drie doelen voor mezelf gesteld, omdat ik dan beter aan mijn doelen kan werken. 
Te veel doelen is echt onrealistisch.
Met het sporten wil ik gewoon meer doen met als belangrijkste reden mijn spieren. Omdat bij mij vaak dingen uit de kom schieten, is het belangrijk dat mijn spieren sterk zijn. Dit wil ik bereiken met sporten.
Dit is dus echt voor mijn gezondheid een belangrijk punt!

Ik wil ook zeker meer genieten van de dingen die ik doe. Ik merkte tijdens het maken van de Terugblik van 2013 dat ik zoveel leuke dingen heb gedaan. Alleen was ik me hiervan helemaal niet bewust.
Ik wil genieten van de leuke dingen, foto's maken om de leuke dingen te onthouden en blogs schrijven om het met jullie te delen.

En als laatste doel wil ik meer bereiken met mijn blog. Door te letten op mijn lay-out, om de kwaliteit van mijn artikelen hoger te krijgen.
Ik wil werken aan de interactie met jullie en daarmee wil ik meteen van start gaan.
Ik wil heel graag van jullie weten wat jullie dit jaar zeker willen zien op mijn site, zodat ik daar rekening mee kan houden. Ook hoop ik weer dat ik naar een Persevent mag gaan, zodat ik jullie kan meenemen. Ik heb ik ervoor gekozen om maar één artikel per dag te schrijven, zodat ik meer tijd kan besteden aan dat artikel. Ik wil liever één goed artikelen, dan twee halve artikelen. Omdat ik doordeweeks veel aan het werk ben als leerkracht heb ik niet alle tijd om twee artikelen te schrijven.
Hebben jullie nog tips of feedback dan hoor ik dat natuurlijk graag.

Q: Wat willen jullie dit jaar zien op mijn site?

Voor iedereen een gelukkig nieuwjaar, waarin je dromen mogen uitkomen!
Bedankt 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten