31 december 2013

Kiko 343

Vandaag heb ik voor jullie de laatste review van het jaar!
Jemig wat gaat de tijd snel zeg, maar ik heb wat leuks voor jullie bewaard en dat is een nagellak van het merk Kiko nummer 343.
Het is de perfecte kleur groen, waar ik al tijden naar opzoek ben. Ik heb inmiddels verschillende kleuren groen, maar elke keer vind ik ze in het potje mooier dan op de nagels.
Dit is de eerste nagellak waarvan dit niet het geval is.
Een echte aanrader dus!

Kiko is een merk die je, na mijn weten, niet in Nederland kan kopen.
Het is een fijn merk voor nagellak en daarom wil ik ook over deze kleur een review schrijven.

De nagellak kostte €2.90, dus ook nog eens een budgetprijs.


 


Het is, net zoals de andere nagellak van Kiko, een fijn potje met een fijn kwastje.
Het is een breed kwastje, waardoor je makkelijk een snel je nagels kan lakken.
Wel is het het mooiste als je twee lagen van deze kleur aanbrengt.














Hierboven zie je het resultaat!
De perfectie van de kleur groen, echt super mooi!
Ik ben erg benieuwd naar jou mening over deze kleur/nagellak, laat het weten in een reactie!

Zou jij deze kleur nagellak dragen?

Dan wens ik jullie een fijne jaarwisseling en tot in 2014!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten