23 december 2013

Photo Dairy #10

Vandaag heb ik voor jullie een Photo Dairy en dat was wel weer een tijdje terug,
Dus ik neem jullie mee in mijn leven, veel plezier!

Het heerlijke van de winterse weekenden, is dat me moeder altijd een
lekkere soep maakt. Een groentesoep dit keer!

Omdat me haar nu korter is, kan ik er makkelijker leuke dingen mee doen.
Zoals een donut in mijn haar!

Ook mijn haar invlechten is nu makkelijker, alleen is mijn vlecht wel een
stuk korter.

Heel vroeg in de ochtend, onderweg met vriendlief naar Berlijn.
Ik heb er leuke artikelen van geschreven dus kijken nog even verder
op mijn blog.

Vanuit Berlijn hadden we nog een heerlijke snack meegenomen, van de
kerstmarkt! Druiven met chocola, heerlijk!

Toen was het weekend voorbij, vriendlief weer naar huis en ik relax aan
het bloggen.

Ik schrok me een ongeluk, ik kwam erachter dat ik op mijn Youtube-kanaal
(nu al meer dan) 100 abonnees had! Dit is echt snel gegaan.
Super bedankt als je op mij bent geabonneerd, en als je dat nog niet hebt
gedaan ben je altijd welkom!

Momentje voor mezelf met de Flow!

Het was lang geleden, maar weer een outfitpost!
Van mij nieuwe trui uit Berlijn.

Koud vond ik het en het enige waar ik me dan mee op kan warmen is een
kop lekkere thee.

Weer een outfitpost, met weer een nieuwe trui vanuit Berlijn.
Op mijn Youtube-kanaal staat ook een shoplog van al mijn aankoopjes
in Berlijn.

En het was tijd voor een selfie!

Ja de Kersteditie van de Glossybox kwam binnen, waar ik erg enthousiast
over ben. Gisteren had ik de unboxing online staan!
Ik weet dat die vandaag online komt bij Elize (Girlonthewhitebike)
Dus neem daar ook even een kijkje!

De laatste snack uit Berlijn. Een appel met witte chocolade!
Toch wel jammere dat het weekend zo snel voor bij was gevlogen!

Deze twee geweldige lichtjes heb ik gekregen tijdens het vieren van
Sintekerst, samen met vrienden.
Dan vieren we Sinterklaas en Kerst in één, met een leuk spel!



































































































































































































































































































































































Wat hebben jullie van het weekend gedaan?




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten