24 december 2013

Be a Bombshell - Eye liner

Vandaag heb ik voor jullie van een Be a Bombshell - Eye liner, die in november in de Glossybox zat.


Dit zegt Glossybox  over de Be a Bombshell - Eye liner:
Deze best verkochte eyeliner heeft een all-day formule. De punt is van vilt waardoor je een dunne lijn kunt maken voor een casual look, maar je kan ook een dikkere lijn creëren voor een dramatische look. Ook fijn: de eyeliner heeft maar een paar seconde nodig om te drogen.
Adviesprijs: €14.00 - 3 gr.


Ik vind het een fijn product, vooral de punt van de eyeliner. Het is te vergelijken met een mega stift.
Ik had een swatch gemaakt op mijn hand, die bleef de hele dag mooi zitten.
Zelfs met water, dus het is zeker een goed product.
Zelf had ik verder geen ervaring met een eyeliner, zoals deze.
En ben ik sowieso geen kei in het zetten van een eyeliner, maar mooi vind ik het zeker.
Daarom moest ik het zeker even testen.




Deze swatch heeft de hele dag op mijn hand gezeten en heb ik er zelf af moeten halen voor ik ging slapen.
Wat een goed product, wat ook niet uitloopt met water.
Ideaal voor het regenachtige Nederland.
Zoals je kan zien kan je een dikke en dunne lijn maken, waardoor je kan spelen met verschillende looks.


Zoals ik al eerder zei, ben ik niet zo goed met eyeliner. Toch heb ik het voor jullie geprobeerd om goed op de foto te krijgen.
Ik ben niet helemaal tevreden met het resultaat, maar toch laat het wel zien hoe diep zwart de kleur is van de eyeliner.
Het lijntje had voor mijn oog wat dunner moeten zijn, want als ik nu mijn oog dicht deed zag je alleen een dikke zwarte streep.
Maar oefening baart kunst, dus oefenen geblazen.

Wel vond ik het een fijn product, waar ik zeker mee ga oefenen.
Een groot pluspunt vind ik dat de kleur echt diep zwart is, sommige zijn namelijk vaag en missen dan hun doel.

Wat is jouw favoriete eyeliner?











Geen opmerkingen:

Een reactie posten