7 december 2013

Nailart: Sneeuwster

Vandaag heb ik eens iets anders, dan anders.
Ik heb wel eens eerder een nailart-artikel geschreven, maar dat is ook al weer een poos terug.
Toen ik deze foto tegen kwam op Pinterest, dacht ik: 'Dit is het!'
Hier wil ik een artikel over maken.

Je ziet namelijk zoveel mooie nailart-artikelen, maar het enige wat ik denk is: 'Hoe krijg je dat in vredesnaam voor elkaar'
Met een beetje zelf kennis, weet ik dat ik op een gegeven moment er geen geduld voor kon opbrengen en daarom maar stop en 'normaal' mijn nagels lak.

Totdat ik deze nailart-tutorial zag, toen dacht ik meteen dit moet ik ook kunnen.
Dat wil ik ook dat jullie dat denken, dat dit artikel bereikbaar is voor iedereen die van nagellak houdt en er mee aan de slag wil.

Want zeg nou zelf, dit is toch op en top een winterlook!




Dit heb ik gebruikt:
OPI - Nail Lacquee - My paprika is hotter than yours.
Konad - wit lakje

Oriflame - Crystal base & top coat
Hema - Dotting tool



Altijd als ik mijn nagels ga lakken ,zorg ik voor een goede base & top coat.
De base coat zorgt ervoor dat je nagels worden beschermt en dat de kleur van de nagellak niet in je nagels trekt.

De top coat zorgt ervoor dat je langer kan genieten van je nagellak.
Dat vind ik zeker een must have, voor met nailart

Ik heb de Crystal base & top coat van Oriflame gebruikt.
Dezez base & top coat vind ik ontzettend fijn, omdat deze erg snel droogt.





Ik heb gekozen voor een basis kleur van OPI - My paprika is hotter than yours.
Ik heb gekozen voor deze rode, knal kleur omdat ik het typisch iets winters vond.
Misschien is het ook wel een beetje kerstachtig, dat het me daarom zo trok.

Ik heb van deze nagellak, maar één laagje aangebracht.

Een wat een toppertje is van deze nagellak, hij droogt zo ontzettend snel.
Daarom is het ook ideaal voor nailart.








En dan het 'moeilijkste' gedeelte, de sneeuwster.
Het is eigenlijk heel simpel, maar ik heb nog weinig ervaring met mijn dotting tool. Maar uiteindelijk ben ik trots op het resultaat!

Misschien is het makkelijk om de sneeuwster te maken met een klein penseeltje, maar ik vond hem zo ook leuk gelukt!













Wat vinden jullie van mijn nailart?








Geen opmerkingen:

Een reactie posten