6 november 2013

My life as blogger...

Vandaag heb ik voor jullie een persoonlijk artikel, over mijn leven als blogger.
Ik als blogger heb wel eens last van luxe problemen en het leek mij leuk om die te delen met jullie via dit artikel. Misschien komen de luxe problemen je wel bekent voor.
Het doel van mijn artikel is, om te laten zien dat iedereen wel problemen heeft en je ze kan zien als iets grappigs.
Ook al weet ik heel goed, dat op het moment zelf, het stront irritant is!
























Hier komen dan mijn 'luxe problemen':

1. Het meest irritante wat er is, dat als je een filmpje wilt uploaden, dat je een slechte wifi-verbinding hebt of zelfs geen wifi-verbinding.

2. Als je online een pakketje hebt geshopt, die je graag wilt unboxen, ben ik voor me gevoel de hele dag aan het wachten op de postbode.

3. Je wilt graag een filmpje opnemen, maar door het najaar is het zo vroeg donker...

4. Je hebt net alles gepland, kom je ineens met een geniaal of spontaan idee voor een blog. Die moet er natuurlijk wel tussen!

5. Ja, ik ga vandaag opnemen en erachter komen dat je vergeten bent je accu's op te laden..

6. Aangeven dat je niet kan, omdat je druk bent voor je blog. Dan krijg je te horen, ach het is maar een hobby..Ja dus?

7. Je komt in een haast thuis, omdat je een drukke dag hebt. Komt er net een pakketje voor je, die je eigenlijk moet openmaken. Je bent te nieuwsgierig, maar helaas nu geen tijd voor een unboxing.

8. Je wilt gaan filmen, nadat je hebt gewerkt of je komt ergens vandaan. Ben je helemaal verwaait of verregend en moet je jezelf eerst even camera-proof maken!

9. Je moet ergens heen, maar je arm zit nog onder de swatches. Je mag nog van geluk spreken als je daar thuis nog achterkomt.

10. Ik wil altijd alle blog en filmpjes lezen die ik volg, misschien moet ik er een dag voor vrij nemen?

11. Ik kijk een paar filmpjes, maar krijg de hele dag de intro-deuntjes niet meer uit mijn hoofd.

12. Ik moet dit kopen, ja het MOET..want ik heb er een geweldige review van gelezen.


Dit waren mijn luxe problemen als blogger.
Je hoort mij voor de rest niet klagen, want ik ben super blij dat ik mezelf een blogger mag noemen.
Maar iedereen heeft wel eens een klaagmomentje en op deze manier zijn luxe problemen echt te relativeren!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Heb jij als blogger ook een luxe probleem?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten