3 november 2013

Canon 600D

Vandaag heb ik voor jullie een speciaal artikel, namelijk over mijn nieuwe aankoop.
Een Canon 600D! Ja, hier ben ik natuurlijk ontzettend blij mee!
























De belangrijkste reden dat ik een nieuwe spiegelreflexcamera heb gekocht is, om mijn filmpjes van betere kwaliteit te laten zijn.
Ik heb gezien dat mijn abonnees op mijn YouTube-kanaal erg waren gestegen.
Mijn vorige camera waarmee ik mijn video's opnam, was een compact camera.
Deze filmpjes waren van een slechte kwaliteit, die soms ineens geen kleur meer hadden.
Daarom vond ik het belangrijk om een betere camera te kopen, zodat jullie filmpjes van een goede kwaliteit kunnen bekijken!

Jullie zullen het niet alleen terug zien in de filmpjes, maar ook in de foto's!
Maar natuurlijk weet ik niet alles in één keer!

Gisteren wilde ik namelijk een filmpje opnemen over de favorieten van de maand oktober, maar het scherpstellen was even een gepuzzel.
Nu ga ik hier vandaag mee aan de slag, dus misschien dat deze vanmiddag nog online komt!

Jullie zullen het dus het meest merken in mijn filmpjes, daarom ben ik ook extra benieuwd naar jullie mening!
Dus als er een video online komt, laat even weten wat jullie ervan vinden!

Ik ben natuurlijk ontzettend blij met mijn nieuwe camera en wilde dat graag met jullie delen.

Ik ga vandaag lekker aan de gang met mijn nieuwe camera.
Ik hoop dat er vanmiddag een filmpje online komt, maar dat horen/zien jullie vanzelf!





















Geen opmerkingen:

Een reactie posten