1 oktober 2013

Wonder Serum Spray Action

Vandaag heb ik voor jullie een review van het Wonder Serum Spray van de Action.

Zoals je van de Action gewend bent, is de spray erg budget.
Hij kost €2.49 voor 150 ml.

Wat beloofd de spray:
Wonder Serum Spray  herstelt en verzorgt het haar dagelijks zo intensief als een serum, maar is daarnaast zo licht als een spray. Het vermindert haarbreuk, maakt het haar veerkrachtig en geeft een gezonde glans.
Gebruiksaanwijzing: Schudden voor gebruik.
Op (handdoek)droog haar spuiten. Niet uitspoelen!
















Ik ben het niet helemaal eens met wat de spray beloofd, ik vind het namelijk meer een leave-in conditioner dan een serum.
Het verzorgd het haar en maakt het zachter, maar door de dikkere substantie is het moeilijk te verdelen in je haar. Daarom is het ook moeilijk deze spray goed in de puntjes aan te brengen.
Ik zie het meer als een extra verzorging voor je haar.




























Ik gebruik deze spray, nadat ik me haar heb gewassen.
Meestal was ik mijn haar in de avond, daarna breng ik de spray aan in mijn haar.
Dan is mijn haar dus handdoek-droog, en kam ik mijn haar door.
Zo verdeel ik de spray zo goed mogelijk.
De volgende ochtend is mijn haar zachter en extra verzorgd.

Mijn conclusie:
Zoek je een serum, dan zou ik deze spray niet aanraden.
Maar het is een prima leave-in conditioner!
Ondanks dat de spray volgens de makers een ander doel heeft, vind ik het fijn in gebruik.

Gebruiken jullie een serum voor je haar?






Geen opmerkingen:

Een reactie posten