1 oktober 2013

Miss Sporty Fabulous Lash Curved Brush Mascara

Vandaag heb ik voor jullie een review van de Miss Sporty Fabulous Lash Curved Brush Mascara.
Zo, dat is een mond vol.


Deze mascara heb ik gekocht bij de Etos, voor €2.99.
Het is dus een budget mascara, in de kleur 001 Black.

























Zoals je hierboven op de foto kan zien, is het borsteltje een beetje krom.
Hiermee kan je jouw wimpers mooi mee vormen en dat werkt erg prettig.
Deze mascara heeft ook een intens diepe zwarte kleur, waardoor je ogen mooi uitkomen.
Ook blijft deze mascara lang zitten en blijft goed op zijn plaats.
Maar toch is deze mascara goed te verwijderen met een oog make-up remover.



















Links zie je mijn oog zonder mascara en rechts met de mascara.
Je kan met deze mascara een subtiele look creƫren, wat natuurlijk oogt.
Je brengt de mascara makkelijk en snel aan, dit komt ook door het borsteltje.
Met het borsteltje breng je mascara aan op elke wimper, die mooi in model worden gebracht.

Mijn conclusie:
Ik vind het een fijne mascara.
Mooi diep zwarte kleur en snel aan te brengen.
Ook vind ik het belangrijk dat de mascara goed blijft zitten, maar toch ook goed te verwijderen is.

Wat is jullie favoriete mascara?






Geen opmerkingen:

Een reactie posten