11 oktober 2013

Queen of Gold

Vandaag heb ik voor jullie een review van een parfum en showergel, Queen of Gold van Naomi Campbell.
























De showergel en het parfum, Queen of Gold, heb ik gekregen vanuit de Glossybox.
Dit is wat de Glossybox erover verteld::
De nieuwste geur van het supermodel die je vrouwelijke kant benadrukt... Je voelt je als een godi met Naomi Campbell Queen of Gold! Een geur met luxueuze ingrediƫnten voor de vrouwdie zich begeerlijk, glamorous en krachtig wilt voelen.

Adviesprijs Showergel Queen of Gold: €8,95 / 150 ml
Adviesprijs eau de toilette Queen of Gold: €15,95 / 15 ml


De showergel bevat van mij 50 ml en het eau de toilette bevat 1,2 ml.
Als ik de omschrijving van de geur lees, dan raak ik echt nieuwsgierig.
Eerst hebben ik me gedoucht met de showergel, waar een heerlijk warme en rijke geur af kwam.
Vaak heb ik met een showergel dat ik tijdens het gebruik onder de douche de geur te aanwezig vind en als je onder de douche uitkomt de geur weg is.
Tijdens de douche vond ik de geur heerlijk en zeker niet te aanwezig.
Ook blijft hij gedurende de dag heerlijk hangen, zeker als je het in combinatie gebruikt met de eau de toilette.

Een heerlijke combinatie, om een hele dag lekker te ruiken!



Ik heb een sample gekregen, maar de vraag blijft natuurlijk: 'Ga ik de eau de toilette in de winkel kopen?'

Ik vind de geur heerlijk en de prijs vind ik zeker niet duur.
Ik wil zeker een kijkje gaan nemen om dit parfum aan te schaffen als mijn tester op is.

Dit parfum komt zeker op mijn wishlist!






Wat is jullie favorieten parfum op dit moment?
Laat het even weten in de reacties, ik ben erg benieuwd.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten