11 oktober 2013

Emite Make-up Lash Curler

Vandaag heb ik voor jullie een review van de Emite Make-up Lash Curler uit de Glossybox.





























Wat Glossybox zegt over de Lash Curler:
Deze wimperkruller van het professionele Zweedse merk 'Emite Make up' heeft een speciaal ontwerp voor alle oogvormen. Het siliconen rubberen kussentje geeft precies de juiste hoeveelheid druk voor een perfecte krul! Jouw wimpers zullen de hele dag de perfecte krul behouden.

Glossybox - Emite Make-up - Adviesprijs €23.00


Toen ik de Glossybox open maakte en deze Lash Curler zag, was ik meteen enthousiast!
Dit product wil ik graag uitproberen!

Wat me opviel, is dat deze Lash Curler stevig is en goed aansluit bij mijn oogvorm.
Het kussentje is dikker en zachter dan dat ik gewend ben van mijn eigen wimperkruller. Door het dikkere kussentje, worden je wimpers goed gekruld en blijven ze ook lang gekruld zitten.



Wat er ook bij zat, is een zakje met drie extra kussentjes. Dat is wel ideaal, want zo houd je de kwaliteit van je wimperkruller.

Ik vind deze Lash Curler zeker van goede kwaliteit, en maakt ook waar wat er beloofd wordt.
Het enige nadeel vind ik de prijs.
Ik zou namelijk wel drie keer nadenken, voordat ik €23.00 uitgeef aan een wimperkruller.
Maar de kwaliteit geeft die zeker!











Gebruiken jullie graag een wimperkruller?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten