21 oktober 2013

Photo Dairy #5

Vandaag heb ik voor jullie weer een Photo Dairy, nummer 5 alweer!
Met mijn Photo Dairy, laat ik jullie een kijkje nemen in mijn leven!

Ik heb dit boek uitgelezen, een super mooi boek over de ontwikkeling
van Autisme.

Goodmorning. Ik krijg een beetje moeite met opstaan, als het koud en
donker wordt.

Mijn lieve cavia Mika!

Druk voor mijn blog, met mijn echt herfst-nagels.




Mijn outfit tijdens mijn eerste event!

Ik ben helemaal weg van de lipstick van Elf: Party Pink

Ik stond op de populaire pagina van Bloglovin!
Hier was ik trots op:)

Nieuwe trui en vers gelakte nagels! Helemaal in de herfststemming

Ik kon niet meer wachten toen ik een video van Beautygloss online zag
staan! Het was de unboxing van de Glossybox, waar Mascha aan mee
had gewerkt!

Heerlijk, even tijd voor mezelf met een tijdschrift.

Ik ben helemaal fan van deze footgel, vooral als ik een hele dag heb gestaan!

Een nieuwe vlecht uitgeprobeerd. De foto is niet heel duidelijk, maar het is
een leuke nieuwe vlecht!

Some days are lipstickdays!
























































































































































































































































































































Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten