22 oktober 2013

Instant Nail Protector Oriflame

Vandaag heb ik voor jullie een review van de Instant Nail Protector van het merk Oriflame.

Oriflame - 7 ml - €7.00
De Instant Nail Protector is voor iedereen die broze, splijtende of zwakke nagels heeft.

Wat Oriflame zegt over dit product:
Sterke nagels is één beweging. Beschermt de nagels onmiddellijk. Verrijkt met actieve verharder RevivActiv: helpt na enige tijd broze en droge nagels sterker, gladder, harder en meer flexibel te worden.






Hoe gebruik je de Instant Nail Protector?
Je brengt regelmatig een laagje aan op schone, droge nagels.

De Instant Nail Protector is een veel belovend product. Vooral als je problemen hebt met de sterkte van je nagels. Natuurlijk heb ik dit product getest en ik stond er verbaasd van.

In het gebruik is de Instant Nail Protector erg makkelijk.
Je brengt de lak aan op een schone en droge nagel en ook droogt het ontzettend snel.
Zo kan je snel even tussendoor de lak aanbrengen, maar toch snel weer verder met je activiteiten.
Het geeft een doorzichtig laagje over je nagels, waardoor je nagels er ook verzorgt uitzien.

Het belangrijkste is natuurlijk, werkt het product?
De Instant Nail Protector beloofd je nagels na enige tijd sterker, gladder en harder te maken.
Je nagels worden zeker gladder, dit komt door het laagje van de lak.
Ook krijg je er een mooie glans van.
Ik heb zelf best lange nagels, maar mede door dit product zijn ze sterker en harder.

Dus ja, dit product werkt voor mij goed.


Wat gebruik jij om je nagels te verzorgen?

* de foto's zijn helaas niet van de beste kwaliteit, omdat mijn photoshop-programma helaas buiten gebruik is, sorry!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten