26 september 2013

Toni & Guy droogshampoo

Vandaag heb ik voor jullie een review van de droogshampoo van Toni & Guy.

Toni & Guy - Droogshampoo - €11.99 - 250 ml

De droogshampoo kreeg ik binnen via de Glossybox.
De Glossybox over deze droogshampoo:
'Deze droogshampoo is hét geheim achter de schermen en wordt al jaren gebruikt door haarstylisten. De droogshampoo geeft het haar na gebruik direct body, volume en structuur, doordat het vet wordt geabsorbeerd.

Ik wilde graag dit product testen, vooral omdat ik snel vet haar heb. Ik heb één keer eerder een droogshampoo geprobeerd, maar daar werd mijn haar alleen maar vetter van. Ik had dus nog geen positieve ervaring met droogshampoo's en heb dus erg streng gekeken en goed getest wat ik van dit product vind.




Toni & Guy is een Engels haar-merk wat je kan kopen bij de Etos. Ook vind ik dit formaat ideaal voor onderweg, het is makkelijk in je tas te stoppen. Alleen vind ik deze droogshampoo wel prijzig.

Ik heb de droogshampoo een aantal weken getest, hierdoor heb ik mijn mening over droogshampoo's echt bij moeten stellen. Deze droogshampoo zorgt er echt voor dat mijn vette haar wordt omgetoverd in een frisse coup!
Hierover was ik echt verbaasd, ook kreeg ik meer volume in mijn haar!

Het voordeel van droogshampoo vind ik, is dat het makkelijk in gebruik is. Je sprayt het snel in je haar, je haar weer in model en klaar!
Wat ik ook fijn vind om voor een kapsel droogshampoo te gebruiken, voor bijvoorbeeld een staart of knot. Hiermee krijg je net een beetje extra volume!

Mijn conclusie is dan ook zeker positief.
Deze droogshampoo werkt, maar het vervangt geen goede douchebeurt. Ik vind het meer een redder voor je haar, als je geen tijd meer hebt om te douche en snel weg moet. Of voor het creëren van extra body!

Het enige nadeel vind ik de prijs, ik vind namelijk dat je veel betaald voor een kleine fles droogshampoo.
Waar ik zelf erg nieuwsgierig naar ben, is welke droogshampoo werkt ook goed, maar is goedkoper? Ik ga zeker opzoek voor jullie naar een budgettopper!









Wat is jouw favoriete merk droogshampoo?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten