27 september 2013

Foodface masker

Vandaag heb ik voor jullie een review van een masker van het merk Foodface!
Als jullie mijn Facebookpagina volgen, konden jullie al een foto van mij zien.
Op deze foto testte ik dit masker.


In het masker zat Ginseng en Jasmijn.
Jasmijn is een zachte en vriendelijke geur en Ginseng is geschikt voor een gestreste, gevoelige en droge huid.
Zoals je hierboven ziet, heb je twee delen en kan je hierdoor het masker ook twee maal gebruiken.
Ik heb het masker gekocht bij de Etos in een actie, drie maskers voor €2.


Ik heb het masker aangebracht met een kwast van het merk Oriflame.
Deze kwast bevat synthetische haren, waardoor de kwast makkelijk schoon te maken is.
Met deze kwast breng ik altijd mijn maskers aan en maak ik na gebruik schoon onder de kraan, meestal met warm water.


Hierboven kan je zien dat ik het masker op mijn gezicht heb.
Ik vond het wel grappig, want ik had nog nooit een geel masker op mijn gezicht gehad.
Toen ik het aanbracht met mijn kwast, werd het masker warm.
Ook dat had ik nog nooit meegemaakt, mede omdat dit masker warm wordt vind ik het echt een wintermasker.
Ik heb het masker ongeveer 10-15 minuten op mijn huid gelaten.
In die tijd begon het masker te gloeien, wat erg fijn en ontspannend aanvoelde.
Ook bleef het masker zacht en begon ook niet te trekken.
De geur was ook erg aangenaam, dit komt waarschijnlijk door de Jasmijn.
Het masker was makkelijk te verwijderen en mijn huid was heerlijk zacht!

Ik vond het echt een fijn masker, zeker voor in de winter.
Ik ga met plezier het andere gedeelte gebruiken.

Ik ben erg benieuwd wat jouw favoriete masker is, laat het weten in de reacties.
Zo kan ik nog meer maskertjes testen en voor jullie reviewen!
Heb je tips of opmerkingen, laat gerust een reactie achter.

Bedankt!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten