16 september 2013

TAG: Hoe groot is mijn stash?

Vandaag is het maandag, en maandag staat in het teken van een persoonlijke blog.
Vandaag neem ik de TAG over, die ik heb gezien bij Anne Solveig.

Hoe groot is mijn stash?
In deze TAG, ga ik in de categorieën: Gezicht, ogen, lippen en overige, het aantal producten tellen.
En ik moet je zeggen, ik stond verbaasd over bepaalde hoeveelheden haha!

Genoeg gezegd, ik ga beginnen!

Gezicht:



























Gezichtprimer
0
BB-cream/foundation
1
Concealer
1
Poeder
1
Blush
7
Highlighter
2




Ogen:
























Oogprimer
2
Oogpotlood
14
Eyeliner
1
Mascara
2
Losse oogschaduw
0
Oogschaduw
(Dou’s/Trio’s/Quatro’s)
4
Oogschaduwpalettes
8
Wenkbrauwpotlood
0





Lippen:


















Lippenstift
(waarvan fullsize)
52
9
Lipgloss
9
Lip laquer
0
Lippotlood
2
Lipverzorging
7




Overige:

























Kwasten
26
Nagellak
75





Ja, als je het zo leest.
Dan heb ik bepaalde dingen best wel veel!

In de categorieën:
Gezicht
12 producten
Ogen
31 producten
Lippen
77 producten
Overige
101 producten




Moet je nagaan, dat niet al mijn producten in deze lijst zijn voorgekomen.
En ik dacht altijd maar dat ik een kleine stash had, maar nu vind ik het toch best wel meevallen.
In totaal, alle categorieën bij elkaar, heb ik welgeteld 121 producten.

Ga jij deze TAG overnemen?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten