17 september 2013

Bon Voyage: Nagellak

Vandaag heb ik voor jullie een review van de nagellak uit de Bon Voyage koffer.
Wil je weten wat er allemaal in de koffer zat, dan kan je dat in dit artikel teruglezen.





















Zoals je ziet gaat het om kleuren, die perfect passen bij de herfst.
De herfst, ja...want dat is geen ontkomen meer aan!

Donker bruin

Zoals je hiernaast kan zien, gaat het om de kleuren:
Donker bruin, donker roze, licht bruin en licht roze.

De flesje zien er simpel uit en hebben geen tekst.
Jammer, want ik vind het altijd wel leuk als een nagellak een naam heeft.






Donker roze.

Licht bruin. 

Licht roze.



























































Het belangrijkste aan nagellak is, hoe staat het op je handen.
Is het een mooie lak?
Brengt de nagellak makkelijk aan?







































Hierboven kan je zien hoe de nagellak staat, maar ik wil hier nog even op inzoomen.


Dit is een mooie kleur, die in één keer dekt.
Dat vind ik ook erg fijn aan een nagellak.
Ik vind het een mooi, donkere bruin.
Hiermee kan je zeker mooie combinaties maken!
De nagellak is dun, maar daardoor droogt het ook snel!
















Dit vind ik een erg mooie kleur, een kleur die zeker goed past bij het najaar!
Ik heb deze nagellak in meer lagen moeten aanbrengen, om een goede dekking te krijgen.
De lak is dun, net zo dun als bij de donker bruin, maar dekt zeker niet in één keer.
Doordat je meerdere lagen moet aanbrengen, duurt het langer voor de lak echt helemaal droog is.















Over deze kleur was ik echt enthousiast.
Ik dacht eerst dat deze kleur me totaal niet zou staan, maar ik vind het toch erg mooi.
Ook deze lak is dun, en dekt zeker niet in één keer. Dat vind ik wel een minpunt van de lak.


















Over deze lak was ik teleurgesteld, dat kan je vast wel aan de foto zien.
Het is een mooie licht roze kleur, maar zo dun.
Hierdoor moest ik meerdere lagen aanbrengen en werd het echt een kliederboel.
Misschien komt het ook, omdat ik dit over mijn gelnagels heen heb gelakt.
Maar door de vele lagen, werd het niet echt mooi.

















Mijn conclusie over deze nagellak:
Ik vind de kleurtjes echt super, hierdoor krijg ik wel zin in het najaar!
Ook de trendkleur roze, zie je dit najaar veel terug.
Ik vind qua dekking alleen de donker bruin een goede lak, dat vind ik wel jammer.
Toch zal ik ze zeker nog wel gebruiken, in bijvoorbeeld nailart of 'gewoon'.
Het voordeel is wel dat de nagellak snel droogt!

Wat is jullie favoriete nagellakmerk?










Geen opmerkingen:

Een reactie posten