23 september 2013

Photo dairy #3

Vandaag heb ik voor jullie een Photo Dairy #3.
Met een Photo Dairy laat ik jullie een kijkje nemen in mijn leven!
So let's go!























Hier ben ik bezig met de 'Gelnails at Home-set' van Essence.
Hiermee kan je thuis makkelijk gelnagels zetten bij jezelf.
Na even oefenen is het wat makkelijker en ik vind het leuk om zo even tijd te maken voor mezelf.
























Ik vind de Glamour een super leuk tijdschrift, niet duur en veel leesvoer.


Popcorn! Wie houd er niet van, daarom ben ik zo blij dat wij een popcornmachine hebben.
Zo kan ik altijd popcorn maken, wanneer ik er zin in heb!























Een dagje kunnen bloggen, daar houd ik van. Lekker aan de slag, artikelen schrijven, producten testen en blogs lezen!























Na wat oefenen, kan ik het nu ook!
De waterval vlecht!
Als jullie hier een tutorial over willen zien, geef dat dan even aan onder in de reacties.
Het is ook voor kort haar goed mogelijk.


Hier zie je mijn partylook!


















Wauw! Jullie hebben hem misschien al gezien op mijn Instagram, maar wat was dit een mooie regenboog!























Vorig jaar heb ik voor mijn eigen verjaardag, deze mooie pumps gekocht.
Nog steeds vind ik ze super mooi en draag ik ze graag!


Een minder leuk klusje, de kwasten wassen.
Maar helaas is het wel belangrijk om te doen.
 Ik maak mijn kwasten schoon met babyshampoo.

 Mijn herfstlook, met mijn nieuwe mooie donker rode broek.
Ik ben helemaal verliefd op deze broek!
Ook vind ik de ketting van Forever21, deze outfit helemaal afmaken!


























Ja, een nieuwe kast van de Ikea!
Alleen moet je die dan nog wel in elkaar zetten.
Gelukkig had ik hulp van mijn vader, want hier mis ik toch me geduld mee.
Wat een klus, maar blij dat hij staat!







































Zo, de kast die staat en is naar de zolder gedragen!
Dat was even een klus, maar het is fijn om de kast te kunnen inruimen!
In de onderste twee laden heb ik mijn kleding en in de bovenste la mijn make-up.



Een nieuwe nagellak van Essence: Date in the moonlight!
Echt een super mooie kleur, was meteen verliefd!!























Nog een herfstlook, nu met de kleur beige.
Een iets lichtere look, met als eyecatcher mijn schoenen!
Ze zijn van Espritt en lopen heerlijk!


Een lekkere snack tijdens het kijken van GTST.
Soms mag je jezelf wel even verwennen!

Nog een herfstlook!
Ik houd ervan om looks te maken, waarin ik me helemaal fijn voel.
Deze look vond ik ook erg leuk!

In de gymzaal waar ik lesgeef, kwam ik deze telefoon tegen.
De laatste keer dat ik z'n oude telefoon zag, was bij mijn oma thuis!
Geweldig!























De laatste herfstlook van deze Photo Dairy.
Natuurlijk konden mijn vrienden van The Beatles niet ontbreken!


Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten