23 september 2013

It's my birthday

Hallo lieve lezers,
Vandaag is het mijn verjaardag en ik ben alweer 23 jaar.
Op deze dag wil ik terug kijken wat het afgelopen jaar mij heeft gebracht.
Dit ga ik doen door middel van foto's van mijn Instagram, dus kijk met me mee..

Het afgelopen jaar heeft bij een aantal dingen gebracht:..


Vorig jaar heeft Sara op mijn verjaardag de woonkamer versierd, wat natuurlijk super lief was!

Ik kreeg van mijn vriend, onze mooiste foto's super groot op canvas!

Ik deed vorig jaar mee aan de Dressred-day! 
Natuurlijk dit jaar ook weer.

Ik startte mijn blog, die niet alleen in Nederland gelezen word!

Ik werd zelfs genomineerd voor de Liebster-Award!

Ik kan me de avonden goed herinneren, dat ik met me neus in de boeken zat voor mijn scriptie!

Lesgeven vind ik super en vooral als ik met de kinderen aan de slag kan. 
Dus een les over eieren, betekent natuurlijk ook dat we het gaan opeten, proeven, benoemen ... noem het maar op!


Ook hadden we heerlijke winterse dagen! 
Sara en ik hebben zelfs een kerstboom opgehaald met de slee!


Onverwachts verrast door mijn lieve vriend, met een super mooie armband.

Ook waren er minder leuke momenten, toen ik mijn knieƫn zwaar overbelast had.
Gelukkig heb ik lieve mensen om me heen en was ik er snel weer bovenop.


Ik heb Koninginnennacht gevierd met mijn beste vrienden!

Het behalen van mijn diploma! 
Dat was zeker een hoogtepunt van dit jaar!

Met Martine mee naar een photoshoot, zo ontzettend gaaf!!


Natuurlijk mijn eerste bezoek aan de Primark, samen met Sara!


Leuke dagjes weg, samen met mijn vriend.
Samen een heerlijke ijsje gegeten bij de Magnumstore!

Ik hoop dat dit jaar ook een mooi jaar gaat worden!

Vanmiddag kunnen jullie genieten van een Photo Dairy #3!

Fijne dag!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten