12 september 2013

Elf Lipstick Mineral

Vanochtend hebben jullie een review kunnen lezen over een lipstick van het merk Elf, uit de 'Essentiel-lijn'.
Nu heb ik voor jullie een review van een lipstick van het merk Elf, uit de 'Mineral-lijn'.
In deze lijn zijn de producten 'iets' duurder en de kwaliteit 'iets' beter.
Lipstick - Elf - Mineral - Party Pink

Zoals je kan zien, ziet deze lipstick er iets luxer uit.
Een mooie zwarte huls, iets meer stijl.
Hieronder kan je ook mooi zien, dat het logo erin staat.
Erg mooi!

Deze lipstick kost €5,00 en daarom zei ik hierboven 'iets' duurder.
Want voor een lipstick vind ik dat nog steeds goedkoop.
Deze lipstick blijft wel iets langer zitten, dan de lipstick uit de 'Essentiel-lijn'.

Wat zegt het product:
Vanaf nu hydrateert u uw lippen en geeft u ze tegelijkertijd een langdurige zachte, natuurlijke kleur!
Deze voedende mis van exotische oliën, natuurlijk was, vitaminen en plantenextracten creëert de perfecte vochtinbrengende formule.

De gestroomlijnde lipstick geeft een superieur kleurresultaat, glijdt  gemakkelijk over de lippen en houdt lang. 
Uw lippen blijven de hele dag perfect gehydrateerd en zacht.
Kortom: lippen om te zoenen!
Al onze minerale make-up is op 100% minerale basis zonder parabenen, conserveringsmiddelen of chemische kleurstoffen.

Hydrateren dat doet deze lipstick zeker, wat ik erg fijn vind!
Ook vind ik het fijn dat de 'Minerale-lijn' geen parabenen, conserveringsmiddelen of chemische kleurstoffen bevat.
En dit allemaal maar voor €5.00.







Hier kan je mooi zien, hoe de lipstick eruit ziet.
Hij is wel iets donkerder dat het plaatje in de webshop, maar wat is die mooi!
Ik krijg er een: 'You're own lips, but better'- gevoel van!
Een mooi kleurtje en de juiste voeding van je lippen en dat zonder plakkerig aan te voelen.


De swatches.


















Je kan hierboven goed zien hoe de kleur is en hoe die staat!
Ik heb zeker een favoriet, die zeker de komende periode vaak gebruikt gaat worden!!

Wat is jouw favoriete lipstick?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten