13 september 2013

Elf Lip Stain

Vandaag heb ik voor jullie een review van de Lip Stain van Elf.
Deze Lip Stain is uit de 'Essentiel-lijn'.
Elf is een budget make-up merk dat je kan bestellen via de webshop.

Elf - Lip Stain - Essentiel - €2.50

 Deze Lip Stain is in de kleur: Pink Petal, maar is ook in andere kleuren verkrijgbaar in de webshop.




















Zoals je ziet is het echt een stift, dat vind ik dan weer erg leuk!
Wat zeg het product:
Op zoek naar een innovatieve lipstift?
Reken maar op deze lipstift, die zorgt voor een intense kleur.

Met de professionele punt kunt u perfect uw lippen tekenen.
De voedende formule verrijkt met vitamine E beschermt de lippen tegen uitdrogen.
















Het prettige aan dit lipproduct is dat je het niet voelt zitten.
Het plakt niet en blijft langdurig, mooi op je lippen zitten.
Deze kleur lijkt misschien heftig, maar het is een mooie subtiele kleur!

Hier is het net echt een stift om me te kleuren! 




















Door de punt kan je de Lip Stain makkelijk en precies aanbrengen.
Ook is het makkelijk om dit product mee in je tas te nemen, omdat dit product bijna niet stuk kan.
Daarmee bedoel ik, dat als je een lipstick mee neemt het risico aanwezig is dat deze niet heel uit je tas komt. 
Bij de Lip Stain heb je dat niet.





















Het is handig om dit product op de kop te bewaren, zodat de punt altijd blijft voorzien van het product.
Zo voorkom je dat de punt gaat uitdrogen.

Hier zie je de swatch op mijn arm, erg licht van kleur.

Hier zie je de swatch op mijn lippen, een subtiele roze kleur!











































Het voordeel van deze Lip Stain is, dat je niet meteen te veel kleur aanbrengt.
Je kan het in lagen aanbrengen om de kleur te versterken, hierdoor kan je met één product afwisselen van look.
De ene keer maak je je lippen wat feller, dan de andere keer.

Wat je jouw favoriete Lip Stain?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten